صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

در مورد روش های افزایش بازدید گوگل اتفاق نظری بین شرکت های سئو و متخصصان دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد. هر چند برخی از تکنیک ها از سوی همه آنها پذیرفته شده است. به طور قطع برخی از این تکنیک ها می تواند در افزایش بازدید گوگل موثر واقع شود. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین روش های افزایش بازدید گوگل می پردازیم.

اول: توجه گوگل به کلیک کاربران بر روی محتواها

یکی از آخرین نتایج بررسی راهکارهای افزایش بازدید گوگل توجه این موتور جستجو به کلیک کاربران بر روی محتواهاست. زمانی که کاربران صفحات سایت را باز می کنند برای چند دقیقه روی آن توقف می کنند. اگر بعد از این توقف کاربران بر روی تبلیغات کلیکی و یا لینک سایر صفحات سایت کلیک کنند، نشان می دهد که محتوای وب سایت مورد توجه آنها قرار گرفته است.

برای گوگل اهمیت زیادی دارد که محتوای وب سایت شما مورد توجه کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل اگر بر روی آنها کلیک شود، یا محصولی از سایت خریداری شود، گوگل آن را یک امتیاز محسوب می کند. در نتیجه زمان جستجوهای کاربران وب سایت شما را در اولویت قرار می دهد. پس توصیه می شود برای صفحات از قرار دادن لینک های شکسته خودداری و برای لینک ها از عناوین جذاب استفاده کنید.

دوم: بهینه سازی محتوای وب سایت برای افزایش بازدید گوگل

با توجه به اینکه ماندن چند لحظه ای و هر چه بیشتر کاربران اینترنتی در صفحات سایت باعث بهتر شدن رتبه سایت و افزایش بازدید گوگل می شود، لازم است محتواهای بهینه سازی شده استفاده کنید. در واقع یکی از راهکارها برای افزایش بازدید گوگل استفاده از محتواهای سئو شده است.

در این صورت زمانی که کاربران اینترنتی یک مطلب را جستجو می کنند، گوگل وب سایت شما را در اولویت قرار می دهد. همچنین محتوای بهینه سازی شده ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما روانه می کند که به معنای افزایش بازدید گوگل است. در صورتی که محتواها کاربرپسند نباشند، ترافیک زودگذر و موقتی می شود.

سوم: استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید گوگل

اگر وب سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید و یا مدتی است که به دلیل نداشتن فعالیت، بازدیدهای صفحات کم شده است، به سراغ شبکه های اجتماعی بروید. در شبکه های اجتماعی می توانید بخشی از محتواهای خود را به صورت ناقص منتشر کنید. سپس برای اینکه کاربران محتوا را به طور کامل بخوانند، لینک صفحه را در انتهای آن قرار دهید. با کلیک کاربران شبکه های اجتماعی بر رو این لینک وارد صفحات سایت می شوند. در نتیجه با افزایش بازدید گوگل مواجه خواهید شد.

چهارم: انتشار محتوای مهمان برای افزایش بازدید گوگل

انتشار لینک صفحات سایت در شبکه های اجتماعی تنها یک روش برای افزایش تعداد بازدید گوگل است. اگر فرصت کافی برای تهیه محتوای وب سایت را ندارید، می توانید از کاربران شبکه های اجتماعی استفاده کنید. قطعا آنها اطلاعات کاملی در مورد یک موضوع خواهند داشت. با طرح یک سوال یا یک موضوع ابهام انگیز می توانید از اطلاعات آنها استفاده کنید. این اطلاعات را تکمیل کنید و در قسمت وب سایت خود منتشر کنید. این نوع محتوا را پست مهمان می گویند که از اطلاعات کاربران کمپین در شبکه های اجتماعی بدست می آید. پست های مهمان حاوی اطلاعات مهم و کاربرپسند است که می تواند در افزایش بازدید سایت موثر واقع شود.

پنجم: استفاده از سیستمی که ترافیک بیشتری دریافت می کند

برای افزایش بازدید گوگل یک راهکار مفید دیگر، استفاده از یک سیستم مفید است. این کار به شما اجازه می دهد از ترافیک در حال تکرار دریافت کنید. اگر بیش از حد بخواهید به موتورهای جستجو و یا رسانه های اجتماعی برای افزایش بازدید گوگل وابسته شوید، پس از مدتی به جای پیشرفت، پسرفت می کنید. نباید به اصول سئو بیش از حد وابسته و مقید باشید. در این صورت یک شبه ترافیک خود را از دست می دهید و رتبه سایت کم می شود.

توجه داشته باشید که رسانه های اجتماعی هم مثل گوگل مدام الگوریتم های خود را تغییر می دهند. شما باید بتوانید از سیستمی استفاده کنید که مدام ترافیک زیادی را به سمت سایت ارسال می کند. همچنین باید بتوانید الگوریتم های جدید را با بررسی و روش های آزمایشی پیدا کنید. برخی از روش ها ترافیک تکراری را به سمت سایت ارسال می کند. باید بتوانید این روش ها را پیدا کنید.

 

  • ۹۹/۰۵/۰۶
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی