صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

در دنیای مدرن امروز اهمیت و نقش تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ در موفقیت کسب و کارها پذیرفته شده است. در واقع دیجیتال مارکتینگ یک فضای نسبتا برابر را برای تمامی شرکت های بزرگ و کوچک فراهم آورده است تا بیشتر شناخته شوند. اگر در گذشته شرکت های بزرگ قادر بودند در رسانه های جمعی از جمله تلویزیون ظاهر شوند، اما امروز شاهد دیده شدن شرکت های کوچک و حتی کسب و کارهای خانگی هم هستیم.

البته تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ به شیوه های مختلفی صورت می گیرد. در ادامه به معرفی تعدادی از این تکنیک ها می پردازیم.

تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ : بازاریابی محتوایی

یکی از مهمترین تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی محتوایی است. اگر از این تکنیک استفاده می کنید بایدکلمات کلیدی را باید براساس نام تجاری انتخاب کنید. محتوا می تواند در قالب متن، تصویر (اینفوگرافیک)، موشن گرافی، فیلم، پادکست و پست های وبلاگ و یا خبر منتشر شود. در عین حال باید از انتشار محتوای بی کیفیت و بدون جذابیت خودداری کنید.

یکی از شیوه های جدید برای بازاریابی محتوایی استفاده از روش داستان سرایی است. حتی می توانید از داستان های واقعی و کوتاه استفاده کنید. کاربران به داستان واکنش مثبت نشان می دهند. بسیاری از کاربران حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارند. اما برای خواندن یک داستان جذاب وقت صرف می کنند. پس می توان گفت یکی از تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی محتوایی است اما باید اصول آن رعایت شود.

 

 

تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ : شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ ، استفاده از شبکه های اجتماعی است. این شبکه ها مثل یک کانال ارتباطی قدرتمند عمل می کنند که می توانید از طریق آنها با مشتریان ارتباط برقرار کنید. در واقع رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ هستند که ارتباط و تعامل میان شرکت ها و مشتریان را مستقیم و بدون واسه می کنند.

از جمله مهم ترین شبکه های اجتماعی می توان به فیسبوک، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس، پینترست، اینستاگرام، تلگرام، اسکایپ و ... اشاره کرد. هر یک از این ابزارها اهداف مختلفی دارند. برای مثال توییتر مثل یک تلفن مجازی هم عمل می کند. در این صورت اگر مشتریان انتقاد یا پیشنهادی در مورد محصولات داشته باشند، به طور مستقیم با شما در میان می گذارند. یا رسانه هایی مثل پینترست و اینستاگرام که با تصویر کار می کند، راهی عالی برای دریافت مشکلات مربوط به محصولات است.

تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ : استفاده از تلفن همراه

در تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ کمتر به کاربرد گوشی های همراه اشاره می شود. در حالی که گوشی های همراه می توانند اطلاعات مهمی در مورد موقعیت مکانی کاربران ارائه دهند. بسیاری از فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ با استفاده از داده های موقعیت مکانی و یا Adwords و GPS می توانند موقعیت مکانی مشتریان خود را تشخیص دهند.

این تکنیک برای شرکت ها این فرصت را ایجاد می کند تا راحت تر مشتریان خود را پیدا کنند. در عین حال برندتجاری خود را برای کاربرانی که موقعیت جغرافیایی نزدیک تری با آنها دارند، معرفی کنند. گاهی شرکت به مشتریانی نیاز دارد که از نظر موقعیت جغرافیایی فاصله نزدیک تری داشته باشند که گوشی همراه این شرایط را فراهم می کند.

 

 

تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ : طرح رجستینگ

یکی دیگر از تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ استفاده از طرح رجستینگ است. رجستینگ به معنای بازاریابی مجدد است که در آن کوکی ردیابی در وب سایت قرار می دهید. در این صورت وقتی کاربرانی که وارد سایت می شوند، ردیابی می شوند و اگر محصول یا خدمات جدیدی را در سایت قرار دادید، از طریق ایمیل به آنها اطلاع داده می شود.

طرح رجستینگ یک روش ساده اما قدرتمند برای حفظ نام تجاری و محصول شما در ذهن مشتریان بالقوه است. این روش به تلاش زیادی نیاز ندارد. اما تاثیر آن فوق العاده است.

  • ۹۹/۰۵/۰۹
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی