صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

برای بهبود روابط عاشقانه راههای زیادی وجود دارد. از نظر ما بهترین کار برای موفقیت در روابط ابتدا کاهش سوءتفاهمات است. مهم ترین دلیلی که باعث میشود بین زوجین اختلاف نظر ایجاد شود، وجود سوءتفاهماتی است که به راحتی قابل رفع هستند.

البته راههای دیگری هم وجود دارد که از طریق آنها می تواند روابط خود را به مرور زمان بهبود دهید. این راهها عبارتند از:

ایجاد هیجان و سرگرمی در زندگی

سرگرمی های مفرح نه تنها پیوند میان شما را محکم تر می کند، بلکه به روابط عاشقانه تان شور وحال بیشتری می بخشد. در عین حال باعث می شود بخواهید زمان را با هم بگذرانید. تحقیقات زیادی نشان می دهد، بازی و خنده تنش و اضطراب را کم می کند. همچنین به سلامت شما کمک می کند و خلاقیت شما را افزایش می دهد.

 

خود واقعی تان باشید

ابراز احساسات و محبت می تواند تا حد زیادی روابط را بهبود دهد. پس از آنها تعریف کنید. اما حواستان باشد که به خاطر آنها خودتان را به فرد دیگری تبدیل نکنید.

این خیلی خوب است که به دنبال بهتر کردن رفتار و شخصیت خود باشید. اما هرگز نباید به خاطر کسی خود را تغییر دهید. انسانی جذاب تر است که خود واقعی اش باشد و بر چهره اش نقاب نزند. شخصی را در نظر بگیرید که هر کس هر چه میگوید او بدون چون و چرا آن تایید میکند. خوب مشخص است که این آدم از خود اختیار و فکری ندارد. شکل یک ربات تایید کننده است. چنین فردی برای هیچ کس جذاب نیست.

برای بهبود روابط و صمیمی شدن عجله نکنید

عموما در هر رابطه ای دو نفر می خواهند یک رابطه رمانتیک عجله داشته باشند. اما نباید فراموش کنید که برای پیمودن هر مسیری باید مراحلی را پشت سر گذاشت. بنابراین باید قدم به قدم جلو روید تا شخصیت فرد مورد علاقه تان را در موقعیت های مختلف بشناسید. سپس برای آغاز یک رابطه جدی تصمیم بگیرید.

برای مثال هرگز قبل از شناخت کافی، او را به خانواده و دوستان تان معرفی نکنید. بنابراین اگر می خواهید که رابطه ای مستحکم و همیشگی داشته باشید، صبور باشید.

شنونده خوبی باشید

به حرف های طرف مقابل خوب گوش دهید. اگر بی اهمیت باشید به تدریج رابطه شما سرد می شود. برای شنیدن صحبت های وقت بگذارید. همین توجه باعث می شود تا شما به عزیز دل او تبدیل شوید. فکر نکنید مردان به شنیدن حرفهایشان نیازی ندارند. در عین حال بانوان هم برایشان مهم است که صحبت هایشان توسط فرد مقابل شنیده شود.

وابستگی را کنار بگذارید

برای موفقیت در روابط عاشقانه لازم است که فردی مستقل و منطقی باشید. اگر زیادی احساساتی باشید و وابسته شوید، طرف مقابل خیلی زود از شما فاصله می گیرد. برای این کار باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. در ابتدا طبیعی است خیلی وابسته و دنبال هم باشید و تمام وقت خود را با فرد مورد نظر صرف کنید. اما بعدا می تواند به وابستگی تبدیل شود.

داشتن استقلال در رابطه عاشقانه به این معنا نیست که شما دوست ندارید که یکدیگر را دوست داشته باشید و یا حس عاطفی از خود نشان دهید. بلکه به این معنی است که درک کنید که هر یک از شما سرگرمی و تعهدات خود را دارید.

 

حریم خصوصی یکدیگر را رعایت کنید

اگرچه صمیمت در ارتباط یکی از اصول موفقیت روابط عاشقانه است. اما نباید حریم خصوصی یکدیگر را زیر پا بگذارید. برای مثال در گوشی یکدیگر سرک نکشید. وارد حوزه های خصوصی هم نشوید و اجازه دهید رابطه روند عادی خود را طی کند.

  • ۹۹/۰۵/۲۳
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی