صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

چگونه مقاله isi بدهیم ؟ این سوالیست که احتمالا برای شما هم وجود دارد. برای چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا ابتدا باید زمینه پژوهشی مقاله را مشخص کنید. مقاله مورد نظر باید از لحاظ اعتبار علمی از ارزش و اعتبار بیشتری از مقالات کنفرانسی و مقالات علمی پژوهشی برخوردار باشد. همچنین باید با ژورنال های آی اس آی معتبر رشته تخصصی خود آشنایی پیدا کنید. این کار می تواند با استفاده از جستجوی موضوع مورد نظر در سایت های جستجوی مقالات انجام شود.

چگونه مقاله isi بدهیم؟

بررسی سوابق موضوع در ژورنال‌های تخصصی برای نوشتن مقاله ISI اهمیت زیادی دارد. در ابتدا باید ژورنال های isi تخصصی رشته و مقالات در سالیان اخیر را پیدا کنید. بدین صورت می توانید زمینه های تحقیقاتی را مرتبط که محققان و اساتید در سالهای اخیر به آنها توجه بیشتری داشتند، مشخص کنید.

در مرحله بعد با لیست کردن فهرست موضوعات تحقیقاتی مورد توجه به بررسی در مورد امکان پذیری فعالیت در هر موضوع انجام می شود. در نهایت یک زمینه تحقیقاتی با قابلیت اجرا را انتخاب کنید.

بعد از این لازم است منابع مطالعاتی مرتبط با موضوع انتخابی خصوصا در سالهای اخیر را مطالعه کنید. این کار دو مزیت دارد:

  • 1- از کار تحقیقاتی تکراری جلوگیری می شود.
  • 2- با مطالعه تحقیقات دیگر، می توانید به طرح و ایده جدید دست پیدا کنید. 

جمع آوری اطلاعات و نتایج علمی

قسمت بعدی در چاپ مقاله isi در کمترین زمان جمع آوری اطلاعات و تهیه نتایج علمی است.

برای جمع آوری اطلاعات از روش های گوناگونی می توان استفاده کرد. این روش ها را به طور کلی می توان به دو دسته تقسیم کرد:

  1. 1- روشهای جمع آوری اطلاعات میدانی
  2. 2- جمع آوری اطلاعات پژوهشی

بخش بعدی نتیجه گیری از نتایج حاصل از پژوهش است. در بخش نهایی مقاله آی اس آی، مقاله برای چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا ارسال می شود.

 

مراحل اکسپت مقاله isi

چاپ مقاله isi در کمترین زمان به صورت مراحل زیر انجام می‌شود:

انتخاب ژورنال isi

برای ارسال مقاله isi باید ابتدا یک ژورنال مناسب (تخصصی یا عمومی) را انتخاب کنید. ژورنال تخصصی را می توانید با توجه به زمینه تخصصی مقاله خود شناسایی کنید. اکسپت مقاله isi در ژورنال های عمومی به مراتب مراحل ساده تری نسبت به ژورنال های تخصصی دارد.

ویرایش مقاله متناسب با فرمت ژورنال isi

در این قسمت باید مقاله isi با توجه به فرمت خواسته شده در سایت مجله isi مورد نظر ویرایش شود. این ویرایش شامل فونت و اندازه کلمات و تیترها، اندازه و قالب اشکال و نحوه ارائه نتایج است. تقریبا اکثر ژورنالهای معتبر از چند نوع فرمت محدود استفاده می کنند.

 پرداخت هزینه چاپ مقالهisi

هزینه براساس ژونال مقاله مورد نظر تفاوت دارد. همچنین نوع مقاله‌ای که (عمومی یا تخصصی) در هزینه چاپ مقاله آی اس آس نقش دارد. البته برای چاپ مقاله در نشریات isi معتبر به هیچ هزینه‌ای نیاز ندارید. برخی از ژورنال‌ها در مرحله چاپ و بعد از رفع ایردات هزینه چاپ مقاله isi را از شما دریافت می‌کنند.

ارسال مقاله isi برای چاپ

در این بخش مقاله برای داوری به سایت مجله  isiارسال می شود. اینکه تعداد داوران و زمان پذیرش مقاله isi به چه شکل باشد،بسته به نوع و اعتبار ژورنال آی اس آی مورد نظر دارد.

 

 

  • ۹۹/۰۶/۰۴
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی