صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

افزایش بازدید سایت رایگان (Increase website traffic) بهترین کاریست که گوگل برای ارتقاء سایت سفارش می‌کند. در واقع شما همیشه به تبلیغات و هزینه‌های بالا نیاز ندارید. بلکه این تخصص و تسلط شما در مدیریت سایت است که به افزایش تعداد بازدیدها می‌انجامد. راه های افزایش بازدید سایت در گوگل متعدد هستند. وقتی همه‌ی این راهکارها را همزمان با هم اجرا می‌کنید، در مدت کوتاهی بهترین نتیجه را می‌گیرید.
در ادامه سعی داریم به تکنیک‌هایی برای افزایش سرعت بالا آمدن سایت و افزایش ترافیک سایت بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • ارسال مطالب در لینکدین
  • اجرای میکرودیتا Schema
  • لینک داخلی استفاده کنید
  • با مدیران کسب و کارهای مختلف گفتگو کنید
  • از بازاریابی ایمیل غافل نشوید
  • سایت شما باید ریسپانسیو باشد
  • از سرعت سایت اطمینان پیدا کنید
  • یک انجمن راه‌اندازی کنید
  • در بخش نظرات فعال باشید
  • داده‌های آماری سایت را بررسی کنید
  • در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید
  • فیلم را در استراتژی محتوای خود بگنجانید
  • رقبا را بررسی کنید
  • میزبان وبینار باشید
  • در کنفرانس ها شرکت کنید
 

 

ارسال مطالب در لینکدین

لینکدین یک شبکه‌ی اختصاصی برای کسب و کارهای مختلف است. در این شبکه اغلب افراد به دنبال بهبود کسب و کار و یا برقراری روابط با همکاران خود هستند. این شبکه‌ی اجتماعی ارزشمند به طور اختصاصی میزان مهارت شما را برای دیگران به نمایش می‌گذارد. اما برای شروع فعالیت باید به طور مرتب مطالبی را متناسب با کسب و کار خود در این شبکه شروع کنید. این کار باعث کنجکاوی کاربران لینکدین و در نتیجه افزایش ترافیک سایت می‌شود.

اجرای میکرودیتا Schema

اجرای قالب‌های کوچک یا میکرودیتا در سایت به تنهایی یکی از راه های افزایش بازدید سایت در الکسا و گوگل نیست. اما باعث بالا آمدن ایندکس شدن صفحات برای ربات‌های موتور جستجو می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از طرحواره‌ها برای سئو، بهتر شدن قالب سایت است که این موضوع به افزایش نرخ CTR کمک زیادی می‌کند.

تعداد سایت‌هایی که برای لینک دهی در محتوا استفاده می‌کنید، نمی‌تواند به تنهایی معیار مناسبی برای افزایش بازدید وب سایت باشد. اما تاثیر زیادی بر روی محتوا دارد

لینک داخلی و افزایش بازدید سایت رایگان

تعداد سایت‌هایی که برای لینک دهی در محتوا استفاده می‌کنید، نمی‌تواند به تنهایی معیار مناسبی برای افزایش بازدید وب سایت باشد. اما تاثیر زیادی بر روی محتوا دارد. وقتی قصد تولید و انتشار محتوا را دارید، بهتر است از پیوندهای داخلی استفاده کنید. این کار نه تنها به SEO سایت کمک می‌کند، بلکه به کاربران هم کمک می‌کند تا با سایر صفحات و محتواهای سایت آشنا شوند.

با مدیران کسب و کارهای مختلف گفتگو کنید

برخلاف تصور رایج، مصاحبه فقط برای افراد برجسته و معروف نیست. بلکه شما هم می‌توانید با مدیران کسب و کارهای مختلف صحبت و گفتگو کنید. برای پیشنهاد مصاحبه به آن‌ها ایمیل ارسال کنید و سپس مصاحبه با آن‌ها را در بخش وبلاگ سایت خود منتشر کنید. این کار نه تنها به افزایش اعتبار سایت کمک می‌کند، بلکه افزایش ترافیک به وب سایت را هم به همراه دارد. احتمالاً مصاحبه شونده هم مثل شما محتوای مصاحبه را به اشتراک می‌گذارد. پس به همین میزان در افزایش بازدید از سایت رایگان تاثیرگذار است.

 

 

از بازاریابی ایمیل غافل نشوید

ایمیل مارکتینگ یکی از جدیدترین شیوه‌های افزایش بازدید سایت رایگان (Increase free site visits) است. برای این روش باید از افزونه‌های قدرتمند ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. اکنون بسیاری از مشاغل برای جذب مشتریان بیشتر، از این روش بازاریابی استفاده می‌کنند.
ارسال هزاران ایمیل به کاربران سایت باعث ورود یکباره تعداد زیادی آن‌ها به سایت می‌شود. پس تاثیر چشمگیری در افزایش ترافیک سایت دارد. البته مراقب باشید برای آگهی در مورد انتشار محتواهای جدید، کاربران را با موجی از ایمیل‌های مختلف بمباران نکنید.
ایمیل‌ها باید حاوی متن‌های دوستانه باشد تا کاربران را برای ورود به سایت ترغیب کند. باید با یادآوری دوستانه به آن‌ها اطلاع دهید که مطالب جدیدی در سایت منتشر شده است.

باید به این موضوع هم فکر کنید که سایت باید برای این دسته از کاربران که تعداد آن‌ها کم نیست، ریسپانسیو باشد. به طوری که ظاهر صفحات در سیستم عامل اندروید یا IOS به همان زیبایی و مرتبی ویندوز باشد.

سایت شما باید ریسپانسیو باشد

در چند سال اخیر رایانه‌های رومیزی کاربرد کمتری پیدا کرده‌اند. اکنون گوشی‌های همراه و تبلت‌ها جای رایانه‌های رومیزی را گرفته‌اند. پس باید به این موضوع هم فکر کنید که سایت باید برای این دسته از کاربران که تعداد آن‌ها کم نیست، ریسپانسیو باشد. به طوری که ظاهر صفحات در سیستم عامل اندروید یا IOS به همان زیبایی و مرتبی ویندوز باشد. در این صورت می‌توانید بازدیدکننده‌های بیشتری داشته باشید.

از سرعت سایت اطمینان پیدا کنید

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید سایت رایگان به سرعت بارگذاری صفحات مربوط می‌شود. آیا خودتان زمانی که در حال بررسی یک سایت در گوگل هستید، بیشتر از 3 ثانیه صبر می‌کنید تا صفحه‌ی سایت باز شود؟ پس به دیگران هم حق بدهید. هیچ کاربری آنقدر صبور نیست که بیشتر از 3 ثانیه برای باز شدن صفحه‌ی سایت صبر کند.
بنابراین باید نقص فنی یا مشکلات سایت را برطرف کنید. دلایلی که باعث کاهش سرعت سایت می‌شود شامل حجم زیاد پرونده‌های تصاویر، ساختار صفحه و یا نصب و فعال کردن برخی از افزونه‌هاست. هر چه سایت پرسرعت‌تر عمل کند، بازدیدکننده آن بیشتر می‌شود.

 

 

یک انجمن راه‌اندازی کنید

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید سایت راه‌اندازی یک انجمن است. در این انجمن کاربران سایت به راحتی می‌توانند گفتگو کنند و تبادل نظر داشته باشند. پس اگر مشکلی داشته باشند، از طریق سایر کاربران آن را برطرف می‌کنند. انجمن‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای ورود کاربران در سایت است که باعث افزایش ترافیک سایت نیز می‌شود.
پس باید یک انجمن اختصاص درست کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند سوالات و مشکلات خود را در آنجا مطرح کنند. یکی از راه‌های ترغیب بازدیدکنندگان برای ورود به انجمن گفتگو در سایت، توجه به اِلمان زیبایی و گرافیک حرفه‌ای آنست.

برای افزایش بازدید از سایت رایگان باید به طور مرتب به بخش دیدگاه‌ها سر بزنید. حتی وقتی در سایت‌های دیگر هم وارد بخش دیدگاه شدید، پاسخ‌های کاربران را به حال خود رها نکند

در بخش نظرات فعال باشید

برای افزایش بازدید از سایت رایگان باید به طور مرتب به بخش دیدگاه‌ها سر بزنید. حتی وقتی در سایت‌های دیگر هم وارد بخش دیدگاه شدید، پاسخ‌های کاربران را به حال خود رها نکند. با ارائه نظرات در بخش دیدگاه سایر سایت‌ها می‌توانید کاربران مختلف را به سایت خود دعوت کنید. فقط به ارسال پیوندهای اسپم در وب‌سایت‌های دیگر اکتفا نکنید. بلکه خود را در اظهارنظرهای کاربران این سایت‌ها درگیر کنید.

داده‌های آماری سایت را بررسی کنید

گوگل آنالیز (Google Analytics) و گوگل کنسول دو سایت برای آنالیز و بررسی داده‌های آماری سایت شما هستند. با کمک گوگل آنالتیکس می‌توانید اطلاعاتی در مورد پربازدیدترین صفحات، میزان جمعیت بازدیدکننده، ساعات ورود بازدیدکننده‌ها و … را بدست آورید. این سایت منبع مهمی از اطلاعات ارزشمند است که با کمک آن می‌توانید صفحات سایت را بهتر مدیریت کنید. پس با فهم اینکه کدام صفحه بازدید بالاتری دارد، می‌توانید دلیل محبوبیت آن را کشف کنید.
گوگل کنسول هم به شما می‌گوید که خزنده‌های گوگل در چه زمانی وارد سایت می‌شوند. از طریق این ابزار نرخ CTR (نرخ کلیک) را مشاهده می‌کنید.

در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید

اینستاگرام و تلگرام دو شبکه‌ی محبوب در ایران هستند. اگر قادر به سئوی صفحه‌ی خود در این شبکه‌ها باشید، به مرور زمان به تعداد کاربران سایت شما اضافه می‌شود. اکنون بخش زیادی از کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. اما قدرت شما در جذب آن‌ها اهمیت زیادی دارد. استفاده از هشتگ‌های مناسب راهی است که می‌توانید آن‌ها را به سمت صفحه‌ی خود جذب کنید.

 

فیلم را در استراتژی محتوای خود بگنجانید

برای محتوای بازاریابی باید به همه‌ی قالب‌های محتوا توجه داشته باشید. محتواهای متنی ارزش زیادی دارند. اما هر کسی حوصله‌ی خواندن متن را ندارد. فیلم می‌تواند در جذب بازدیدکنندگان جدید مؤثر واقع شود. با این کار وب‌سایت خود را هم جذاب‌تر می‌کنید.
آمارها نشان می‌دهد که انتشار اطلاعات و محتواهای بصری نسبت به نوع متنی طرفداران بیشتری دارد. اکنون بازاریابی ویدئویی یکی از بهترین راه های افزایش بازدید سایت در گوگل محسوب می‌شود. پس با این کار ترافیک بیشتری به سمت سایت شما هدایت می‌شود.

اگر تاکنون از نرم افزاری مانند BuzzSumo استفاده نکرده‌اید تا با کمک آن رقبای خود را بررسی کنید، نقطه ضعف بزرگی دارید.

رقبا را بررسی کنید

در فعالیت‌های آنلاین این امکان برای همه فراهم است تا کسب و کار رقبا را به راحتی آنالیز کنند. اگر تاکنون از نرم افزاری مانند BuzzSumo استفاده نکرده‌اید تا با کمک آن رقبای خود را بررسی کنید، نقطه ضعف بزرگی دارید. این سرویس به شما اطلاعات زیادی در مورد رقبا می‌دهد. پس می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار اطلاعاتی در مورد عملکرد سایت، مطالب خاص آن‌ها، بازدیدکننده و … در سایت رقبا را بدست آورید. با کمک BuzzSumo می‌توان سایت خود را شبیه وب‌سایت‌های پربازدید طراحی و مدیریت کرد.

میزبان وبینار باشید

وبینار به کلاس‌های آنلاینی گفته می‌شود که از راه دور به کاربران آموزش می‌دهند. اکنون بسیاری از مردم عاشق وبینار هستند. زیرا این نوع آموزش در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند. بسیاری از کاربران به دنبال سایت‌هایی هستند که وبینارهای حرفه‌ای منتشر می‌کنند. یکی از راه‌های افزایش بازدید از سایت رایگان ، کمک گرفتن از این شیوه‌ی آموزش است. قبل از انتشار وبینار، از طریق ایمیل مارکتینگ یا شبکه‌های اجتماعی زمان آن را اطلاع‌رسانی کنید.
برای مثال به کاربران اینترنت یادآور شوید که “آخرین فرصت برای ثبت نام” چه روزی است. وبینارهای خود را باید از طریق رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید.

 

 

در کنفرانس ها شرکت کنید

یکی دیگر از روشهای بالا بردن تعداد بازدید وب سایت شرکت در کنفرانس‌های اختصاصی است. در هر صنعتی که فعالیت دارید، احتمالاً حداقل یک یا دو کنفرانس مهم و مرتبط با تجارت شما وجود دارد. حضور در این کنفرانس‌ها باعث تبادل اطلاعات مهم بین شما و همکاران می‌شود. در این روش کسب و کار شما نیز در معرض دید دیگر رقبا قرار می‌گیرد. پس می‌توانید به عنوان یک مدیر توانمند اعلام موجودیت کنید.

سخن پایانی

تمامی این 25 روش برای افزایش بازدید سایت رایگان به شما معرفی شد. این روش‌ها باید همزمان با هم اجرا شوند و مدت زمان زیادی هم منتظر دریافت نتیجه باشید. در واقع نباید انتظار داشته باشید با اجرای آن‌ها بلافاصله چند روز بعد تعداد بازدیدهای سایت چند برابر شود.

  • ۹۹/۰۶/۰۶
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی