صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

نحوه نوشتن تبلیغات رایگان گوگل در بازدهی این استراتژی نقش زیادی را ایفا می کند. در یک مقاله به آموزش کار با Google Adwords پرداخته ایم. در اینجا قصد داریم به شما بگوییم که چطور می توانید تبلیغات خود را به شکل حرفه ای بنویسد تا تاثیر بیشتری بر روی کاربران داشته باشد.
در سال های گذشته 97 درصد از درآمد شرکت ها از طریق تبلیغات اینترنتی بدست آورده است. طبق یک تحقیقات مشخص شد که حدود 6 میلیارد تبلیغات در طی روز در Google Ads نمایش داده می شود. به همین دلیل آموزش تبلیغات رایگان در گوگل (Free Google Ads) اهمیت دارد.
وقتی قرار است با هزاران تبلیغ کننده در طی روز رقابت کنید، دانستن اصول صحیح نوشت تبلیغات اهمیت پیدا می کند. در واقع ترفندهایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید تبلیغات خود را در گوگل برجسته تر کنید. با این ترفندها کاربران را ملزم به کلیک کردن بر روی تبلیغات خود می کنید.
اگر به دنبال پاسخی برای سوال چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم هستید، اول باید نوشتن خود را بهبود دهید. در ادامه به این مورد می پردازیم.

سه تبلیغ را همزمان با هم بنویسید

برای نوشتن تبلیغات برای AdWords باید اجزاء تبلیغات را به سه قسمت تقسیم کنید. هر تبلیغ گوگل بیش از 3 جزء تشکیل شده است. اما عنوان مهم ترین بخش آن محسوب می شود. پس باید یک عنوان عالی انتخاب کنید که توجه کاربر را جلب کند و برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد عنوان، روی آن کلیک کنید.
عنوان باید شامل مزایا و معایب محصول باشد و یا گزارشی از ارزش و اعتبار محصول به کاربر ارائه دهد.
در عنوان از مزیت ها بیشتر از معایب صحبت کنید تا به کاربر برای کلیک کردن انگیزه بدهید.
یک اصل را که عامه مردم آن را پذیرفته اند، نقض کنید. برای مثال «همرنگ جماعت نباش».
سه تبلیغ را همزمان با هم شروع کنید. پس در هر یک از عناوین، تکنیک های زیر را به کار ببرید:
در یکی از عناوین تبلیغ گوگل در مورد ارزش محصول و نتیجه استفاده از آن صحبت کنید.
در تبلیغ دوم بیشتر بر روی خدمات کسب و کار صحبت کنید. به این موضوع بپردازید که استفاده از محصولات شما چه دردی را دوا می کند؟
برای سومین عنوان تبلیغ از خلاقیت خود استفاده کنید. عناوین هوشمندانه و خلاقانه تبلیغاتی را در این عنوان استفاده کنید. به طوری که با دو عنوان قبلی متفاوت باشد.
حالا می توانید سه تبلیغ را همزمان با هم در Google Ads اجرا کنید. در ابتدای آزمایش اموزش رایگان گوگل ادوردز ببینید کدامیک مؤثرترند و کاربران بر روی آن ها کلیک می کنند. هر کدام از این روش ها که بیشتر نتیجه داد، برای سایر تبلیغات خود استفاده کنید.

آموزش تبلیغات رایگان در گوگل / اموزش رایگان گوگل ادوردز

تبلیغات خود را تست کنید تا بهترین کلمات را پیدا کنید

تست کردن یک تکنیک مهم در آموزش تبلیغات رایگان در گوگل محسوب می شود. پس با روش تست کردن باید مشخص شود که کدام یک از تبلیغات بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورند. فرض کنید ما به دو شکل A و B قصد آزمایش تبلیغ خود را داریم. در این روش باید فروش، سود، میزان کلیک کاربران، بازدیدهای صفحه و …. بررسی شود. سپس یکی از این دو گروه را انتخاب می کنید.
برای اجرای مؤثر تست A و B باید هر دو شکل را برای تبلیغات خود استفاده کنید. پس برای دستیابی به بهترین در Google Ads روش باید 7 سوال را از خود بپرسید:
قصد بهبود چه چیزی را دارید؟ آیا می خواهید فروش محصولات را افزایش دهید؟ این تبلیغات باید منجر به فروش بیشتر شود؟ آیا به دنبال نرخ بالای CTR هستید؟ قبل از آزمایش باید هدف را مشخص کنید.
برای اندازه گیری نتایج این دو روش از چه ابزارهایی استفاده می کنید؟ آما مربوط به گوگل آنالتیکس (Google Analytics) و یا ابزارهای شخصی دیگر به شما کمک می کند.

چه بخشی از آگهی تبلیغات را تست می کنید؟

تغییرات شما چیست؟ اکنون می دانید که در حال آزمایش چه چیزی هستید. پس باید یک تبلیغ متفاوت را به همراه یک تیتر متفاوت تست کنید.
این آزمون را برای چه مدت اجرا می کنید؟ برای اینکه بتوانید بهترین آگهی را انتخاب کنید، باید برای تست خود یک محدودیت زمانی در نظر بگیرید. زمان باید به اندازه کافی باشد تا به نتیجه آماری دقیق برسید و بین دو متن تبلیغ بهترین را انتخاب کنید. برای مثال می توانید یک فرصت 2 هفته ای مشخص کنید.
باید هدف را مشخص کنید. اکنون که نتیجه آزمایش مشخص می شود هر کدام آمار و ارقام متفاوتی در مورد سود، درآمد، میزبان بازدید، کلیک های کاربران و … به شما می دهند. از قبل باید مشخص کنید که کدامیک از این موارد برای شما مهم تر است. برای مثال در روش A شما درآمد بیشتری کسب کرده اید. اگر از ابتدا هدف شما نیز همین بوده است، پس باید روش A را به روش B ترجیح دهید.
با نتایج چه می کنید؟ بعد از اینکه به نتیجه رسیدید کدام روش بهتر است، باید از آن روش بیشتر استفاده کنید. اگر تفاوت زیادی با هم ندارند، باید آزمون را برای مدت طولانی تری ادامه دهید تا تفاوت بین دو روش A و B مشخص شود.
با پاسخ دادن به این 7 سوال قطعا به روش بهتری برای Google Ads دست پیدا می کنید. هیچ نکته مهمی در آموزش تبلیغات در گوگل ادودرز بدون آزمایش و تست وجود ندارد. هر کس و کاری تکنیک های منحصر به فردی دارد. پس نمی توان آن ها را برای کسب و کار دیگری صادر کرد.

از کلمات قدرتمند استفاده کنید

بهترین پاسخ برای سوال چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم به کاربر بردن کلمات قدرتمند است. برخی از کلمات تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان دارند. در تبلیغات PPC به این دسته از کلمات «کلمات قدرتمند» گفته می شود. این کلمات ابزاری مؤثر برای متقاعد کردن جستجوگرها برای کلیک کردن بر روی عنوان تبلیغاتی است. در هر کسب و کار کلمات قدرتمندی وجود دارند که بیشترین اثر را بر روی کاربران می گذارند. این کلمات عبارتند از:

آموزش تبلیغات رایگان در گوگل / اموزش رایگان گوگل ادوردز

واژه «تو یا شما»

وقتی از کلمه ما و من استفاده می کنید، کاربر نمی تواند ارتباط خوبی با عنوان تبلیغات در Google Ads برقرار کند. ولی وقتی از کلمه شما یا تو استفاده می کنید، کاربر را مورد خطاب قرار می دهید. پس با این فکر که عنوان در حال صحبت کردن با اوست، سعی می کند با شما ارتباط برقرار کند. با کلیک کردن بر روی عنوان وارد صفحه می شود تا به صحبت های شما گوش دهد.
هر زمان که می خواهید از کلمه “ما” یا “من” در تبلیغات خود استفاده کنید، یک قدم عقب بردارید و به جای آن از کلمه “شما” استفاده کنید. مثال زیر را ببینید.
عنوان: ما بهترین قیمت ها را داریم.
در این مثال نویسنده می تواند به جای اول شخص جمع، از سوم شخص جمع استفاده کند و اینطور بنویسد: «برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط اینجا را امتحان کنید».

از محرک های عاطفی استفاده کنید

یکی دیگر از تکنیک های مهم نوشتن تبلیغات گوگل ادوردز استفاده از محرک های عاطفی است. اغلب تحلیلگران بازاریابی Google Adwords معتقدند که عناوین بدون محرک عاطفی، کسل کننده هستند. پس کاربر انگیزه ای برای کلیک کردن بر روی آن ندارد. اما در عوض می توان از تبلیغات احساسی استفاده کرد تا عناوین تبلیغات کاربران را برای کلیک ترغیب کنند.
برای استفاده از محرک های احساسی اینطور عمل کنید:

  • مرحله 1 – مشتری شما کیست؟ آیا او یک مادر شاغل است؟ آیا او سالمند است یا جوان؟
  • مرحله 2 – در رابطه تبلیغات خود چه شخصیتی را می خواهید انتخاب کنید؟ آیا او یک ورزشکار است یا یک هنرمند؟
  • مرحله 3 – در نهایت باید تبلیغات را با بار احساسی از نقطه نظر شخصیت انتخاب شده بنویسید.
  • ۹۹/۰۶/۱۱
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی