صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

برای نوشتن یک مقاله isi علمی نیاز است که ابتدا با اصول مقاله isi نویسی آشنایی لازم را پیدا کرد. یک مقاله isi علمی حاوی ارائه اطلاعات علمی حاصل از تحقیق در یک ژورنال یا کنفرانس است. برای طی کردن مراحل انجام مقاله isi نیاز به بخش های گوناگونی می است. این بخش ها شامل چکیده، مقدمه مقاله isi، ادبیات تحقیق، نتایج، نتیجه گیری و فهرست است. برای نگارش مقاله isi باید در اولین گام هدف مقاله isi مشخص شود.

مشخص کردن هدف مقاله isi نویسی

پس از مشخص نمودن هدف مقاله آی اس آی، نیاز است عنوان مقاله isi نوشته شود. در مرحله بعدی فرآیند نگارش مقاله isi علمی با توجه به بخش های اصلی یک مقاله isi انجام می شود. برای ثبت مقاله نیاز است نوع مقاله تعیین شود.

از انواع مقاله می توان به مقاله آی اس آی، ، مقاله کنفرانسی، مقاله علمی پژوهشی اشاره کرد. از نظر امتیاز پژوهشی، مقالات به نسبت مقالات کنفرانسی و مقالات علمی پژوهشی از امتیاز بالاری برخوردار هستند.

 

انتخاب ژورنال برای چاپ مقاله isi

انتخاب کنفرانس یا ژورنال مناسب برای ارسال مقاله isi بستگی به کیفیت مقاله isi و موضوع مقاله isi دارد. پس از ارسال مقاله isi به کنفرانس و یا ژورنال ممکن است مقاله isi از نظر داوران نیاز به اصلاحات داشته باشد که پس از انجام اصلاحات، مقاله isi مورد قبول واقع می شود.

این موضوع که نوشتن مقاله isi چقدر طول می کشد بیشتر به نویسنده مقاله isi ارتباط پیدا می کند که بتواند در مدت زمان کوتاهی به جمع بندی مناسب از نتایج مطالعات و تحقیق خود در زمینه تحقیق دست پیدا کند و نگارش مقاله isi را به اتمام برساند.

سابمیت مقاله isi چقدر طور می کشد؟

این موضوع که سابمیت مقاله isi چقدر طول می کشد بستگی به ژورنال مورد نظر برای ارسال مقاله isi و فرمت موردنظر ژورنال برای بخش های گوناگون مقاله isi و همینطور فرآیند داوری مقاله isi دارد.

این زمان برای مقالات isi با درجه اعتبار q1 معمولا بین 4 تا 6 ماه است. در مورد هزینه چاپ مقاله isi می توان به این موضوع اشاره کرد که مقالات کنفرانسی برای چاپ نیاز به پرداخت هزینه مشخص شده از طرف دبیرخانه کنفرانس دارند.

در مورد مقالات isi و علمی پژوهشی، چاپ مقاله isi به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود که در این مورد ژورنال های معتبرتر به صورت رایگان مقالات را چاپ می کنند.

  • ۹۹/۰۶/۲۰
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی