صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

حسابداری یکی از رشته های دانشگاهی است که بسیاری از متقاضیان به دلیل بازار کار مناسب برای آن رقابت می کنند و همچنین یک رشته شناور است که می تواند توسط شرکت کنندگان از گروه های مختلف آموزشی انتخاب شود. حسابداری یکی از انواع رشته های دانشگاهی مبتنی بر پروژه است و ارائه پایان نامه برای اخذ مدرک در این رشته در دوره های تحصیلات تکمیلی ضروری است. البته فراموش نکنید که نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری کار راحتی نیست. هر چند از بسیاری از جهات مانند سایر رشته های تحقیق محور است.

چطور پایان نامه ارشد حسابداری بنویسیم؟

برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در حسابداری ، جمع آوری داده های عملی ضروری است. داده های حسابداری را می توان براساس صورت های مالی شرکت ها یا شاخص های مالی از بورس اوراق بهادار یا توافق نامه همکاری مالی بین شرکت ها جمع آوری کرد. تخصص های حسابداری شامل حسابرسی ، حسابداری مدیریت ، حسابداری مالی ، حسابداری صنعتی ، حسابداری عمومی ، حسابداری عمومی و حسابداری منابع انسانی است. هنگام نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد در حسابداری ، مانند سایر رشته ها ، اولین قدم تعیین موضوع مناسب است. در ادامه ، چندین موضوع تحقیق عمیق مورد استفاده برای گرایش های مختلف حسابداری ارائه شده است.

1. حسابداری عمومی:

در این فرآیند ، بیشتر به ارائه و بررسی صورتهای مالی سالانه و ارائه آنها به نهادهای نظارتی توجه می شود. از جمله مباحث تحقیقاتی مورد علاقه محققان در این زمینه ، کیفیت اطلاعات حسابداری و دو عامل تأثیرگذار بر آن ، تأثیر روش های حسابداری بر قیمت سهام شرکت های عمومی ، تأثیر حسابرسی داخلی در مورد اجرای استانداردهای حسابداری دولتی و تأثیر مالکیت عمومی بر محافظه کاری حسابداری. اشاره شده.

 

2. حسابداری صنعتی:

در این فرآیند ، از صورتهای مالی و حسابرسی برای بهبود روند صنعتی و در نتیجه کاهش هزینه ها و افزایش سود سالانه استفاده می شود. مباحث تحقیقاتی در این فرآیند شامل تأثیر اطلاعات حسابداری صنعتی در رشد کارآفرینی ، عوامل موثر بر حسابداری مدیریت پروژه و بررسی وضعیت گزارش های حسابداری از نقطه نظر است. دیدگاه مدیران

3. حسابداری مالی:

در پروژه دونی این فرآیند با تمرکز بر صورتهای مالی و گزارشهای سالانه شرکتهای بزرگ و بیشتر صورتهای مالی در بورس اوراق بهادار انجام می شود. یکی از پرکاربردترین مضامین تحقیق در این فرآیند ، تأثیر پیچیدگی اطلاعات حسابداری در گزارشگری مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس بر اهمیت همگرایی حسابداری بر کیفیت ، تأثیر استفاده از اطلاعات به استانداردهای بین المللی در عملیات خزانه داری.

  • ۹۹/۰۷/۰۶
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی