صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

پس از تکمیل پیشنهاد و قبل از ارسال آن به یک سازمان، بهتر است آن را بررسی کرده و مطلوبیت آن را بررسی کنید. محورهای فوق برای این منظور طراحی شده اند. نکته ای که باید به آن توجه شود این است که همه محورهای مورد بحث شامل همه پیشنهادها نیست و به طور کلی مطرح شده است. به عنوان مثال، در تحقیقات توصیفی، ممکن است نوشتن یک فرضیه یا فرضیه تحقیق لازم نباشد. البته هزینه نوشتن پروپوزال دکتری را هم نباید فراموش کنید.

 

دنبال کردن محورهایی که در بخش فرضیه برای چنین تحقیقاتی دنبال می شود، ضروری نخواهد بود. از نظر اصول علمی، اجرای پیشنهاد پیشنهادی زمانی مناسب خواهد بود که محورهای زیر در روند تکمیل آن مشاهده شود.

هزینه نوشتن رساله دکتری در درجه اول به موضوع پایان نامه بستگی دارد. افراد آزمایشگاهی معمولاً گرانترین هستند. هزینه هایی مانند مواد، ابزارها و تست ها. دانشجویان مقطع دکترا باید سعی کنند عامل هزینه را در انتخاب موضوع انتخاب کنند، زیرا عدم توجه به این موضوع در روند انجام پایان نامه با مشکل روبرو می شود که در پایان دانشجو مجبور است از پایان نامه خود داده گرفته یا آن را به خارج از سازمان بسپارد که بسیار نامناسب است. بودن.

در مجموع هزینه نوشتن رساله دکتری برای افرادی که خود این کار را انجام می دهند برای مباحث تحلیلی و عددی در حدود 1 میلیون تومان برای مباحث میدانی، آزمایشگاهی و ساختمانی حدود 15 میلیون تومان است. اگر بعضی از کارهای خود را به خارج از کشور سپرده اید، قیمت ها به شرح زیر است:

- انتخاب موضوع: حداکثر تا 150 هزار تومان

- پیشنهاد: 1 تا 3 میلیون تومان

- فصل های یک و دو: بین 1 تا 2 میلیون تومان

- فصل سوم: 1 تا 3 میلیون تومان

- فصل چهار و پنج: 2 تا 8 میلیون تومان

البته باید توجه داشت که هزینه نوشتن رساله دکتری به رشته بستگی دارد. قیمت تقریبی رشته های مختلف در صورت کار خارج از کار به شرح زیر است:

- علوم انسانی: شروع از 4 میلیون تومان.

- پزشکی: از 5 میلیون تومان شروع می شود.

- مهندسی: از 8 میلیون تومان شروع می شود.

- زبان و هنر: از 5 میلیون تومان شروع می شود.

وپو

در رابطه با هزینه نوشتن رساله دکتری، عوامل دیگری مانند استخراج و پذیرش مقاله، قدرت دفاع، آموزش اضافی، قالب بندی کار و ... نیز دخیل هستند.

هزینه نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد در موسسه رایان پژوهان پارسه بسته به رشته تحصیلی و میزان کار مورد نیاز در پروپوزال متفاوت است. در زیر لیستی از هزینه ها براساس گروه های مختلف به همراه خدمات آورده شده است.

- علوم مهندسی: بین چهارصد هزار تومان تا ششصد هزار تومان

- علوم انسانی و مدیریت: سیصد هزار تومان

- علوم پایه: بین سیصد هزار تومان تا چهارصد هزار تومان

- علوم پزشکی: بین چهارصد هزار تومان تا ششصد هزار تومان

لازم به ذکر است که هزینه نوشتن پروپوزال در ابتدای سفارش به دانشجو اعلام می شود و سپس در یک قرارداد کتبی شامل تعهدات موسسه رایان پژوهان پارسه، هزینه اقساط و زمان ارائه آن پروپوزال به دانشجو اطلاع داده خواهد شد. با پرداخت مبلغ مشخص شده در قرارداد به عنوان پیش پرداخت، نوشتن پروپوزال آغاز می شود و کار مرحله به مرحله انجام می شود و به دانشجو تحویل داده می شود.

موسسه پروژه دونی تصویب پیشنهاد شما در داخل و خارج از کشور را تضمین می کند. یکی از مهمترین قابلیتهای تیم پروژه دونی این است که در صورت عدم پذیرش و رد پیشنهاد، پیشنهاد جدیدی با موضوع مشخصتر ارائه می دهد.

 

  • ۹۹/۰۷/۰۷
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی