صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

افراد موفق وقتی یک فرد عادی مثل من و شما بودند برای رسیدن به آرزوها و موفقیت های خود چه کردند؟ بهتر است به عادات افراد موفق که در این بخش از ویرگول بحث کنیم. به هر حال آنها به یکباره به موفقیت دست پیدا نمی کنند. دستیابی به موفقیت یک پروسه طولانی مدت است و به برنامه ریزی نیاز دارد. البته عادت های افراد موفق هم در این روند تاثیرگذار است. در ادامه به چندین مورد از عادت های مهم این افراد می پردازیم.

آنها سحرخیز هستند

یکی از عادت های افراد موفق سحرخیزی است. 24 ساعت در روز وجود دارد و شما فقط آن را مرور می کنید. قبل از بیدار شدن یک ساعت طول می کشد تا خود را تنظیم کنید اما وقتی عادت کردید دیگر هرگز به عقب نگاه نخواهید کرد.

تحقیقات نشان داده است که نه تنها افراد زودهنگام خوشبین و با وجدان هستند بلکه مشکلات را پیش بینی می کنند و به طور مثر به حداقل می رسانند. که البته برای موفقیت در دنیای تجارت بسیار مهم است.

 

آنها از هر دقیقه آن استفاده می کنند

استفاده از دقایق یکی از عادات افراد موفق است. بسیاری از افراد برای هر ساعت از روز برنامه ریزی خصوصی می کنند. تفاوت کارآفرینان موفق با افراد عادی در این است که آنها برای هر دقیقه از روز خود برنامه مشخصی دارند. از نظر آنها زمان تنها سرمایه ای است که هیچ خسارتی ندارد.

به نتایج و دستاوردهایشان نگاه می کنند

افراد موفق برای دستیابی به موفقیت که به نتایج بسیار اهمیت می دهند همیشه در فکر این هستند که چه کاری می توانند انجام دهند تا بهترین و مهمترین نتیجه را بگیرند. افراد موفق تقریباً از پس هر موقعیتی که باید با آن کنار بیایند کنترل می کنند.

لیستی از کارهای روزمره آنها داشته باشید

بهتر است لیستی از کارهای ضروری روزانه داشته باشید. البته این لیست کارها باید شامل کارهایی باشد که باید در طول روز انجام شود و بسته به آنچه باید انجام شود لیست کارهای خود را در اولویت قرار دهید. معمولاً انجام سه کار اصلی در لیست می تواند بیانگر این باشد که شما یک روز خوب و پرباری دارید. اگر موفق به انجام سه کار برتر در بالای لیست شوید ، می توانید به پروژه های بعدی بروید. وقتی هر روز به لیست طولانی وسایل ضروری نگاه می کنید ، دچار استرس می شوید ، چه رسد به اینکه آنها را انجام دهید. شما باید اطمینان حاصل کنید که کارهای روزمره شما قابل کنترل هستند تا بتوانید آنها را به انجام برسانید.

 

آنها نتیجه گرا هستند!

یکی از عادت های افراد موفق نتیجه گرا بودن است. این ویژگی دارای دو تمرین است. اولین تمرین این است که دائماً سعی کنید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. مورد دوم در واقع مدیریت زمان است. مدیریت زمان به معنای داشتن اولویت های مشخص و استفاده بیشتر از وقت است.

این موضوع در سایت خودساخته نیز به طور مفصل بیان شده است. اکثر افراد موفق معمولاً درمورد نتایج بسیار جدی عمل می کنند.

  • ۹۹/۰۷/۰۹
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی