صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

هزینه نوشتن پروپوزال پایان نامه برابر است با زمانی که برای ساخت پروپوزال یا پایان نامه صرف می کنید یکسان است. هزینه یک پایان نامه کارشناسی ارشد به معنای انجام فصل اول پایان نامه، شامل کلیات و مقدمات تحقیق، انجام فصل دوم پایان نامه، از جمله محتوای ادبیات و زمینه تحقیق است. هزینه نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد شامل کلیه اسناد و نظریه های داخلی و خارجی مربوط به تحقیق یا روش تحقیق و روش تحقیق است.

همچنین انجام تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه در فصل چهارم پایان نامه با نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری مانند SPSS و LISREL، از فصل پنجم پایان نامه که شامل نتیجه گیری، پیشنهادات و خلاصه ای از تحقیق است.

هزینه نگارش مشاوره و قیمت تهیه پروپوزال پایان نامه و هر یک از پنج فصل پایان نامه کارشناسی ارشد در کلیه زمینه های موضوعی قابل کم یا زیاد شدن است.

 

برای نوشتن پروپوزال چقدر هزینه کنیم؟

به طور کلی، عوامل زیادی در قیمت پایان نامه کارشناسی ارشد تأثیر دارند که در زیر به شرح آنها می پردازیم:

1- دامنه و جهت گیری

2- دانشگاه مطالعات،

3- موضوع پایان نامه و حجم عناصر ذکر شده در پروپوزال،

4- محقق پایان نامه،

5- تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه،

6- نرم افزار یا نرم افزاری که در تحقق پایان نامه کارشناسی ارشد پیشنهاد شده است،

7- مقاله را از پایان نامه فارغ التحصیلی استخراج کرده و مقاله را بپذیرید.

مهمترین عامل در تعیین قیمت پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته و دانشگاه محل تحصیل شماست.

اهمیت نوشتن پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد

از منابع دست اول و غیر تکراری برای نوشتن و توصیه فصل های پایان نامه استفاده می شود. منابع دقیق ارائه شده است. بهترین کاری که می توانید در نوشتن پروپوزال دکترا انجام دهید برجسته کردن منابع مورد استفاده و در دسترس قرار دادن مدرس است. حتی برای نوشتن یک برنامه، بورس تحصیلی و دریافت بودجه و کمک هزینه، بهتر است منابع مورد استفاده در پروپوزال را در یک فایل PDF برجسته کنید و اسناد و مدارک پیشنهادی و CV را در یک فایل zip ضمیمه کنید .

به طور طبیعی، هنگام نوشتن درخواست برای یک برنامه دکترا، بورس تحصیلی، دکترا داخلی و دانشگاه ملی و آزاد، درج یک پاراگراف کامل به طور مستقیم به پیشنهاد یا فصول یک رساله یا رساله دکترا. شما باید تفسیر خود را مطابق با منبع و مرجع انتخابی خود در پایان نامه قرار دهید. اکنون این منبع (ها) می توانند مقاله های ISI، کتاب های الکترونیکی یا مقالات علمی پژوهشی داخلی باشند. هزینه نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد در موسسه رایان پژوهان پارسه بسته به رشته تحصیلی و میزان کار مورد نیاز در پروپوزال متفاوت است. در اینجا لیستی از هزینه های گروه انضباطی و همچنین خدمات ارائه شده است.

- علوم مهندسی: بین 400- 600 هزار تومان

- علوم انسانی و مدیریت: 300 هزار تومان

- علوم پایه: بین 300 تا 400 هزار تومان

- علوم پزشکی: بین 400- 600 هزار تومان

این هزینه ها کلی هستند و ممکن است از یک موسسه تا موسسه دیگر متفاوت باشد. همچنین لازم به ذکر است که هزینه نوشتن پروپوزال در شروع سفارش و سپس در یک قرارداد کتبی شامل تعهدات موسسه رایان پژوهان پارسه، هزینه ودیعه و زمان تحویل به دانشجو اعلام می شود.

از این پیشنهاد به دانش آموز اطلاع داده خواهد شد. با پرداخت مبلغ پیش بینی شده در قرارداد به عنوان ودیعه، تهیه پروپوزال آغاز می شود و مرحله به مرحله کار انجام می شود و به دانشجو تحویل داده می شود.

موسسه پروژه دونی تصویب پیشنهاد شما در داخل و خارج از کشور را تضمین می کند. یکی از مهمترین تواناییهای تیم متخصص رایان پژوهان این است که در صورت عدم پذیرش و رد پیشنهاد، آنها پیشنهاد جدیدی با موضوع مشخص تر ارائه می دهند.

ساختار پروپوزال کارشناسی ارشد

هر پیشنهاد شامل قسمتهای مختلفی است که عبارتند از: موضوع، عنوان، اصطلاحات علمی، مقدمه، حل مسئله، ابزارها و منابع جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، زمینه تحقیق، اهداف تحقیق، سوالات تحقیق، فرضیه های تحقیق، روش تحقیق، نتیجه گیری و لیست منابع

داشتن اطلاعات کامل و منابع و ابزار مناسب یکی از نیازهای اصلی و اساسی است.

 

  • ۹۹/۰۷/۱۰
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی