اگر اعتماد به نفس پایینی دارید، آیا می توانید کارهایی انجام دهید که باعث تغییر آن شود؟ آیا اعتماد به نفس شما در کنترل شماست؟ اگرچه ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما اگر اعتماد به نفس پایینی داشته باشید، من کاملاً معتقدم که می توانید کارهایی انجام دهید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. راههای افزایش اعتماد به نفس در بزرگسالان ژنتیکی نیست. از سوی دیگر برای افزایش اعتماد به نفس لازم نیست به دیگران اعتماد کنید.

 

اگر شما اعتقاد دارید که مهارت زیادی ندارید، خیلی باهوش نیستید، خیلی جذاب نیستید، و غیره ... می توان آن را تغییر داد. شما می توانید کسی باشید که شایسته احترام باشد، و کسی باشید که می تواند با وجود ناخوشایند دیگران، آنچه را که می خواهد دنبال کند.

شما می توانید این کار را با کنترل زندگی خود، و کنترل اعتماد به نفس خود انجام دهید. با انجام اقدامات مشخصی که توانایی، تصویر شخصی شما را بهبود می بخشد، می توانید اعتماد به نفس خود را بدون کمک شخص دیگری افزایش دهید.

در زیر چندین راه برای افزایش اعتماد به نفس در زنان و مردان را شرح می دهیم. این موارد به شما در انجام این کار کمک می کنند. هیچ یک از آنها انقلابی نیستند، هیچ یک از آنها همه کار را به تنهایی انجام نخواهند داد. این لیست قطعاً جامع نیست. اینها فقط برخی از موارد مورد علاقه من است، مواردی که برای من مفید واقع شده است.

و نیازی به انجام همه آنها نیست، گویا این یک دستورالعمل است ... کسانی که مورد علاقه شما هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید، شاید در ابتدا فقط یک زن و شوهر باشد و آنها را امتحان کنید. اگر آنها کار کردند، دیگران را امتحان کنید. اگر چنین نشد، دیگران را امتحان کنید.

 

مثبت عمل کنید

فراتر از مثبت اندیشی، باید آن را عملی کنید. عمل، در واقع، کلید رشد اعتماد به نفس است. این یک چیز است که یاد بگیرید مثبت فکر کنید، اما وقتی شروع به عمل می کنید، خودتان را تغییر می دهید، همزمان یک عمل. شما همان چیزی هستید که انجام می دهید و بنابراین اگر کاری را که انجام می دهید تغییر دهید، آنچه را که هستید تغییر دهید. به روشی مثبت رفتار کنید، به جای اینکه به خود بگویید نمی توانید، اقدام کنید، مثبت باشید. با یک روش مثبت با مردم صحبت کنید، برای کارهای خود انرژی بگذارید. به زودی متوجه تفاوت خواهید شد.

زیبا لباس بپوشید

نتیجه اولین مورد بالا ... اگر لباس زیبایی بپوشید، احساس خوبی در مورد خود خواهید داشت. شما احساس موفقیت و ارائه می کنید و آماده برای مقابله با جهان هستید. اکنون، زیبا پوشیدن برای همه معنای متفاوتی دارد ... این لزوما به معنای پوشیدن یک لباس 500 دلاری نیست، اما می تواند به معنای لباس راحتی باشد که زیبا و قابل نمایش است.

از خود عکس خود را فتوشاپ کنید

تصور ما از خود بسیار مهمتر از آن است که اغلب متوجه می شویم. ما از خود یک تصویر ذهنی داریم و این تعیین می کند که تا چه اندازه به خود اعتماد داریم. اما این تصویر ثابت و تغییرناپذیر نیست. می توانید آن را تغییر دهید. از مهارت های ذهنی خود در فتوشاپ استفاده کنید و روی تصویر شخصی خود کار کنید. اگر مورد خیلی خوبی نیست، آن را تغییر دهید. بفهمید چرا خودتان را چنین می بینید و راهی برای رفع آن پیدا کنید.

مثبت فکر کنید

یکی از چیزهایی که وقتی شروع به دویدن کردم، حدود دو سال پیش، یاد گرفتم که چگونه می توان افکار منفی را جایگزین افکار مثبت کرد (به آیتم بعدی مراجعه کنید) با افکار مثبت. چگونه می توانم واقعاً افکار خود را تغییر دهم و با این کار اتفاقات بزرگی را رقم بزنم. با این مهارت اندک، من توانستم در طی یک سال برای یک ماراتن تمرین کنم و اجرا کنم. به نظر می رسد بسیار متواضعانه است، بنابراین نورمن وینسنت پیل، اما خوبی من این کار می کند. به طور جدی. اگر آن را امتحان نکرده اید.

 

افکار منفی را بکشید

با مورد بالا دست به دست می شود، اما آنقدر مهم است که من آن را به یک مورد جداگانه تبدیل کردم. شما باید یاد بگیرید که از گفتگوی خود، افکاری که درباره خود دارید و آنچه انجام می دهید آگاه باشید. وقتی می دویدم، گاهی ذهنم شروع به گفتن می کرد، "این خیلی سخت است. می خواهم متوقف شوم و به تماشای تلویزیون بروم. " خوب، من خیلی زود یاد گرفتم که این گفتگوی منفی با خود را تشخیص دهم، و به زودی ترفندی را یاد گرفتم که همه چیز را در زندگی من تغییر داد: تصور می کنم که یک فکر منفی یک اشکال است، و من با احتیاط مراقب این اشکالات خواهم بود. وقتی یکی را می گرفتم، آن را زیر پا می زدم (البته از نظر ذهنی) و آن را له می کردم. مرده بکش سپس آن را با یک مثبت جایگزین کنید. ("بیا، من می توانم این کار را انجام دهم! فقط یک مایل مانده است!")

خودتان را بشناسید

هنگام رفتن به جنگ، عاقل ترین ژنرال یاد می گیرد دشمن خود را خیلی خیلی خوب بشناسد. شما نمی توانید دشمن را بدون شناختن او شکست دهید. و وقتی می خواهید بر یک تصویر منفی از خود غلبه کنید و اعتماد به نفس را جایگزین آن کنید، دشمن شما خودتان هستید. خود را به خوبی بشناسید. شروع به گوش دادن به افکار خود کنید. شروع به نوشتن یک ژورنال در مورد خودتان، و درباره افکاری که درباره خود دارید، و تحلیل اینکه چرا چنین افکار منفی دارید، کنید. و سپس به چیزهای خوب خودتان، چیزهایی که می توانید به خوبی انجام دهید، چیزهایی که دوست دارید فکر کنید. در مورد محدودیت های خود و اینکه آیا محدودیت های واقعی است یا فقط محدودیت هایی است که شما اجازه داده اید در آنجا قرار دهید، به طور مصنوعی فکر کنید. درون خود را عمیق کنید، و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری بیرون خواهید آمد.

با دیگران مهربان باشید

خیلی قرنیه اگر این کار برای شما خیلی جالب است، ادامه دهید. اما برای بقیه شما، بدانید که مهربان بودن با دیگران، و سخاوتمندانه نسبت به خود و وقت و آنچه دارید، راهی فوق العاده برای بهبود تصویر از خود است. شما مطابق قانون طلایی رفتار می کنید و احساس خوبی در مورد خود احساس می کنید و فکر می کنید که فرد خوبی هستید. برای اعتماد به نفس شما معجزه می کند، باور کنید.

یکی از کلیدهای مهم موفقیت اعتماد به نفس است. کلید اعتماد به نفس آماده سازی است. - آرتور آش

 

آماده شوید

اگر فکر نکنید در انجام کاری موفق عمل خواهید کرد، اعتماد به نفس سخت است. با آماده سازی هرچه بیشتر خود، این احساس را بزنید. در مورد شرکت در یک امتحان فکر کنید: اگر درس نخوانده باشید، به توانایی های خود برای انجام موفقیت آمیز در امتحان اطمینان زیادی نخواهید داشت. اما اگر لب به لب خود را مطالعه کنید، آماده هستید و اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت. اکنون زندگی را امتحان خود بدانید و خود را آماده کنید.

اصول خود را بشناسید و آنها را دنبال کنید

اصولی که زندگی شما بر اساس آن بنا شده چیست؟ اگر ندانید، به مشکل برمی خورید، زیرا زندگی شما بی جهت خواهد شد. برای خودم، من سعی می کنم قانون طلایی را زندگی کنم (و اغلب شکست می خورم). این اصل اصلی من است و من سعی می کنم زندگی خود را مطابق با آن انجام دهم. من موارد دیگری را نیز دارم، اما بیشتر آنها به نوعی با این قاعده ارتباط دارند (استثنا major اصلی "زندگی با شور و شوق من"). به اصول خود فکر کنید ... ممکن است آنها را داشته باشید اما شاید زیاد به آنها فکر نکرده باشید. حال به این فکر کنید که آیا این اصول را واقعاً رعایت می کنید یا فقط به آنها اعتقاد دارید اما به آنها عمل نمی کنید.

آرام صحبت کنید

براساس نظر سایت خودساخته چنین چیز ساده ای، اما می تواند تفاوت زیادی در نحوه درک دیگران از شما داشته باشد. یک فرد با اقتدار، با اقتدار، آرام صحبت می کند. اعتماد به نفس را نشان می دهد. شخصی که احساس کند ارزش شنیدنش را ندارد سریع صحبت خواهد کرد، زیرا نمی خواهد دیگران را منتظر چیزی بماند که شایسته گوش دادن به آن نیست. حتی اگر اعتماد به نفس کسی را که آرام صحبت می کند احساس نمی کنید، چند بار این کار را انجام دهید. به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد. البته، آن را به حد افراط ندهید، اما فقط عجله نکنید.