صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰
ما به عنوان محقق تلاش می کنیم تحقیقات با کیفیت بالا انجام دهیم که باعث پیشرفت علم شود. ما به فرضیه های منحصر به فردی رسیده ایم، کار خود را بر اساس داده های قوی بنا نهاده و از یک روش تحقیق مناسب استفاده می کنیم. هنگامی که یافته های خود را می نویسیم، هدف ما ارائه بینشی نظری، و به اشتراک گذاشتن پیامدهای نظری و عملی در مورد کار ما است. سپس نسخه خطی خود را برای چاپ در یک ژورنال بررسی شده ارسال می کنیم.
برای بسیاری، این سخت ترین قسمت تحقیق است. به همین دلیل اقدام به سفارش نوشتن مقاله isi می کنند.
 
 
 
در هفت سال تحقیق و تدریس، کاستی های زیادی در روند تهیه و ارسال نسخه خطی مشاهده کردم که اغلب منجر به رد تحقیقات برای چاپ می شود. آگاهی از این کاستی ها شانس شما را برای انتشار نسخه خطی افزایش می دهد و همچنین باعث افزایش مشخصات تحقیق و پیشرفت شغلی شما می شود.
در این مقاله، که برای دانشجویان دکترا و سایر دانش پژوهان جوان در نظر گرفته شده است، من مشکلات مشترک را شناسایی کرده و راه حل های مفیدی را برای تهیه مقالات isi تأثیرگذار ارائه می دهم. در حالی که انواع مختلفی از مقاله های تحقیقاتی، مانند ارتباطات کوتاه، مقالات مرور و غیره وجود دارد، این دستورالعمل ها بر نوشتن مقاله isi کامل (از جمله بررسی ادبیات)، چه بر اساس روش کیفی یا کمی، از دید مدیریت، رشته های آموزش، علوم اطلاعات و علوم اجتماعی.
نوشتن مقاله isi برای مجلات دانشگاهی یک فعالیت کاملاً رقابتی است، و درک این نکته مهم است که چندین دلیل در مورد رد وجود دارد. بعلاوه، فرآیند بررسی همکار مجله یکی از عناصر اساسی انتشار است زیرا هیچ نویسنده ای نمی تواند همه مسائل بالقوه را با یک نسخه خطی شناسایی کند و به آنها بپردازد.

 

1. در ارسال مقاله isi خود برای چاپ عجله نکنید.
این نکته به معنای ارسال نسخه خطی شما برای انتشار در لحظه ای نیست که نتیجه گیری آن را انجام داده اید. نویسندگان گاهی اوقات به این واقعیت اعتماد می کنند که پس از شناسایی بازخورد دریافت شده از طرف سردبیر مجله و بازرسان، همیشه فرصتی برای رفع نقایص کار خود خواهند داشت.
یک رویکرد و نگرش فعال احتمال رد شدن و ناامیدی را کاهش می دهد. به نظر من، یک جریان منطقی از فعالیت ها بر هر فعالیت تحقیقاتی غالب است و باید برای تهیه نسخه خطی نیز دنبال شود. این فعالیت ها شامل بازخوانی دقیق نسخه خطی شما در زمان های مختلف و شاید در مکان های مختلف است.
بازخوانی در زمینه تحقیق ضروری است و به شناسایی رایج ترین مشکلات و کاستی های نسخه خطی کمک می کند، در غیر این صورت ممکن است نادیده گرفته شود.
 
 
 

 

2. یک خروجی انتشار مناسب انتخاب کنید.
من همچنین از همکارانم در مورد مناسب ترین ژورنال برای ارسال نسخه خطی خودم می پرسم. یافتن ژورنال مناسب برای نوشتن مقاله isi خود می تواند شانس پذیرش را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که به مخاطب مورد نظر شما می رسد.
نویسندگان عنوان مقاله isi خلاصه مختصر و زمینه تحقیق را وارد می کنند تا لیستی از مناسب ترین ژورنال ها را برای مقاله خود دریافت کنند. برای بحث کامل در مورد چگونگی انتخاب یک مجله مناسب، به Knight and Steinbach (2008) مراجعه کنید.
دانشجویان کم تجربه بعضی اوقات ترجیح می دهند کارهای پژوهشی خود را همزمان به دو یا چند مجله ارسال کنند. اخلاق و سیاست های تحقیقاتی همه مجلات علمی نشان می دهد که نویسندگان باید نسخه خطی را همزمان فقط به یک مجله ارسال کنند. در غیر این صورت انجام این کار باعث خجالت و ایجاد مشکل در کپی رایت برای نویسنده، کارفرمای دانشگاه و مجلات مرتبط می شود.

 

3. اهداف و دامنه و رهنمودهای نویسنده مجله هدف خود را با دقت بخوانید
از نظر پروژه دونی هنگامی که چندین بار مقاله isi خود را با دقت مطالعه و دوباره مطالعه کردید، از همکاران خود بازخورد دریافت کردید و یک مجله هدف را شناسایی کردید، گام مهم بعدی خواندن اهداف و دامنه مجلات در منطقه تحقیقاتی هدف شما است. با این کار احتمال پذیرش نسخه خطی شما برای چاپ بهبود می یابد.
  • ۹۹/۰۷/۱۶
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی