نوشتن مقاله برای بسیاری از دانشجویان کار سختی است. نویسندگان مقاله که می توانند در مدت زمان کوتاه محتوای خوبی تولید کنند ، به طور فزاینده ای مورد تقاضا قرار می گیرند. با این حال ، نوشتن مقاله باید ب. در اینجا یک راهنمای گام به گام پر از نکات عالی برای کمک به شما در نوشتن یک مقاله خوب در زمان ثبت وجود دارد:

 

برای انتخاب موضوع عجله نکنید

لیستی از ایده ها را مفید نگه دارید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی بلوک نویسنده ضربه خواهد خورد. به همین دلیل مهم است که لیستی از ایده های مقاله های خبری بالقوه یا داستان های شخصی را که می توانند به مقاله ها گسترش دهند ، نگه دارید. هر زمان ایده ای دارید ، آن را در یک دفترچه یادداشت یا سند Wordدر رایانه خود یادداشت کنید. به این ترتیب ، وقتی زمان شروع نوشتن است ، شما از قبل مکانی برای شروع خواهید داشت.

روی مقاله تمرکز داشته باشید

حواس پرتی را از بین ببرید. بسیاری از افراد ادعا می کنند که در هنگام انجام چند وظیفه بهتر کار می کنند. به ندرت این اتفاق می افتد ، به خصوص اگر هدف نوشتن یک مقاله کامل در مدت زمان کوتاه باشد. بهترین مقاله ها به توجه کامل و تقسیم نشده شما نیاز دارند. قبل از شروع به نوشتن اولین جمله خود ، تلویزیون را خاموش کرده و شبکه های اجتماعی را بی صدا کنید تا فقط بتوانید روی مقاله نویسی تمرکز کنید.

تحقیق و مطالعه را فراموش نکنید

به طور کارآمد تحقیق کنید تحقیق برای نوشتن مقاله مهم است. اما این کار آسان است که در دام صرف وقت بیش از حد برای تحقیق و زمان کافی برای نوشتن اولین پیش نویس خود بیفتید. اگر برای پشتیبانی از استدلال خود به دنبال حقایق یا آماری هستید ، سعی کنید تا حد امکان در عبارات جستجوی خود مشخص باشید. اگر پشتیبانی موردنظر خود را پیدا نمی کنید ، نتیجه ممکن است این باشد که شما باید پایان نامه یا موضوع خود را تنظیم کنید.

متن روان و ساده بنویسید

ساده باش میزان توجه یک خواننده به طور کلی کوتاه است ، بنابراین یکی از بهترین کارهایی که می توانید به عنوان نویسنده انجام دهید این است که مقاله خود را مستقیم و خلاصه نگه دارید. داشتن حداکثر هدف شمارش کلمات به شما کمک می کند تا نه تنها به شما کمک کند سریعتر نوشتن را تکمیل کنید ، بلکه منجر به مقاله ای ساده می شود که ضمن از بین بردن کرک ، به نکات مهم متمرکز می شود.

 

پس از نوشتن مقاله آن ویرایش کنید

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که دانشجویان مرتکب می شوند ، تلاش برای ویرایش هنگام نوشتن است. در برابر این اصرار مقاومت کنید. تلاش برای ویرایش در حین نوشتن می تواند سرعت شما را کم کند و این احتمال را می دهد که حتی از مقدمه عبور نکنید. نویسندگان خوب می دانند که نوشتن و ویرایش دو فرایند متمایز و جداگانه است. پس از پایان کار ، می توانید برگردید و روی نوشتن خط اول کامل ، تیز کردن پاراگراف اول یا گره زدن چیزها با یک ضربه گیر هوشمندانه تمرکز کنید.

زمان را مشخص کنید

از نظر projedoni یک راه عالی برای تبدیل شدن به یک نویسنده سریعتر و کارآمد ، تمرین نوشتن در یک تایمر است. برای 30 دقیقه یک تایمر تنظیم کنید و ببینید که چقدر می توانید کار خود را انجام دهید. شما متعجب خواهید شد که در مدت نیم ساعت نوشتن متمرکز و بدون وقفه چقدر می توانید تولید کنید.