صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

همه ما خواهان موفقیت در رسیدن به اهداف شخصی یا کاری خود هستیم. و موفقیت اغلب با کنار گذاشتن این جنبه های زندگی همراه است که بخشی از آنچه را که هستیم می سازد. معمولاً به ما گفته می شود که موفق نشویم مگر اینکه شادی ، عشق یا پول را فدا کنیم. اما راهی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار لازم نیست که آن طرف را نگاه کنید. البته ، گاهی اوقات ما مجبوریم یک چیز را به خاطر چیز بهتر کنار بگذاریم ، اما همیشه اینطور نیست.

روز دیگر به مقاله جاستین باریسون در مورد 3 قدم جف بزوس برای رسیدن به موفقیت برخوردم. و من فکر کردم که اگر همه این مراحل را دنبال کنند ، بدون شک همه ما به خصوص در کار موفق خواهیم شد. با این حال ، این 3 مرحله ، که من آنها را اسرار می نامم ، به طور مستقیم توسط جف بزوس به اشتراک گذاشته نشده است ، اما آنها از بیانیه ای که توسط وی گفته شده بیرون آمده است:

"موفقیت نیاز به متخصصان با استعداد ، ذهن مبتدی و گرایش بلند مدت دارد."

جف بزوس بنیانگذار و مدیر عامل آمازون ، یکی از موفق ترین خرده فروشی های آنلاین در جهان است. جای تعجب نیست که بزوس با در نظر گرفتن اسرار خود چنین موفقیتی را کسب کرد.

 

3 راز دستیابی به موفقیت در کار

3 راز موفقیت می تواند هر کسی را به عنوان ریشه موفقیت خود در خدمت داشته باشد. 3 راز چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم!

1. افراد مناسب

احاطه به افراد مناسب همیشه باید اولویت شما باشد. بدون یک تیم همگام سازی خوب ، هرگز به موفقیت نخواهید رسید. افراد ، ایده ها و دیدگاه های فردی آنها در تولید کالای کامل یا خدمات بسیار مهم است. این آنها هستند که محصول را ایجاد می کنند و ورودی آنها بسیار مهم است. افراد مناسب احساسات خوبی ایجاد می کنند و به عنوان الهام بخش دیگران عمل می کنند.

همچنین مراقبت از افرادی که شما را احاطه کرده اند ، دوستان و خانواده تان نیز مهم است. شما باید از عزیزان خود مراقبت کنید و کسانی را که پر از منفی هستند و عقاید شما را نفی می کنند ، از محیط خود حذف کنید. روی هوش هیجانی خود کار کنید و یاد بگیرید که با دیگران همکاری کنید.

2. ذهنیت فراگیر داشته باشید

گشودن در برابر چیزهای جدید ، راز دوم دستاوردهای بالای کار است. اما این بدان معنا نیست که شما باید همه چیز را بپذیرید. این در مورد یادگیری چیزهای جدید است. وقتی افق دید خود را گسترده می کنید ، کار شما نوآورانه می شود. کتاب بخوانید ، با مردم صحبت کنید ، سعی کنید به جای اجتناب از سوالات دشوار ، به آنها پاسخ دهید.

 

3. برای یک جاده طولانی آماده باشید

از نظر خودساخته راه موفقیت هرگز آسان و کوتاه نیست و هیچ کس نگفته چنین خواهد شد. گاهی اوقات ممکن است همه چیز آسان شود. با این حال دستیابی به اهداف ما ، به خصوص اهداف بلند مدت ، چندان آسان نیست. موفقیت آهسته حاصل می شود و راه رسیدن به آن طولانی و پر از موانع است. اما تسلیم نشو و مداوم باش سپس ، شما قطعاً در کار و نه تنها به موفقیت خواهید رسید.

  • ۹۹/۰۷/۱۸
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی