صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

کل راز موفقیت شخصی این است که حرفه خود را پیدا کنید و بعد آن را انجام دهید. یک سوال خوب برای موفقیتتان این است : افراد موفق چه عاداتی دارند؟ چرا بعضی افراد الگوهای فکری مثبتی دارند در حالی که دیگران ندارند؟ چه چیزی عقیده شما از موفقیت را تعیین میکند؟
در طی سالها بسیاری از اشخاص موفق مصاحبه شده اند و از آنها این سوال پرسیده شده است: بیشتر اوقات به چه چیزی فکر میکنید؟ پاسخ آنها ساده و عادی است و در عین حال آنقدر عمیق است که میتواند زندگی را تغییر دهد. خلاصه، عادات افراد موفق حول افکار مثبت حرکت میکند. آنها به اینکه چه چیزی میخواهند و چگونه میتوانند آن را بدست آورند فکر میکنند. به طور کلی عادت های افراد موفق با افراد عادی چند تفاوت دارد. در ادامه به روش زندگی این افراد می پردازیم.

 

کمتر چک کردن ایمیل خود

اشخاص موفق تمرکز خود را بیشتر بر روی فعالیت های مهم خود می گذارند و از هدر دادن زمان خود جلوگیری می کنند. آن ها تلاش می کنند که کمتر ایمیل خود را چک کنند و یا کمتر در فضای مجازی حضور داشته باشند.

افراد موفق تلاش می کنند از تمام زمان های خود به بهترین شکل استفاده کنند تا نتیجه مفید را کسب کنند.

پیروی کردن از قانون۸۰/۲۰

اصل پارتو یک قانون رایج در تجارت است که در آن ۸۰درصد نتایج بدست آمده مربوط به ۲۰درصد فعالیت هایی است که افراد انجام می دهند. افراد موفق تلاش می کنند که ۲۰درصد مربوط به فعالیت ها را پیدا کرده و با تلاش به نتیجه مفید دست پیدا می کنند.

 

آنها روزانه سه هدف را در اولویت قرار می دهند

همیشه گفته می شود که یک سنگ بزرگ علامت نیست. برای کارهای روزمره بهتر است آنها را به کارهای کوچکتر تقسیم کنید. فراموش نکنید که برای کارهای روزمره خود لیست کنید و اهداف تعیین کنید. سعی کنید کارهای خود را در سه وظیفه اصلی خلاصه کنید و مهمترین آنها را در بالای لیست کارهای خود قرار دهید.

اگر اتفاقی برای شما افتاد که در وظیفه اصلی شما تداخل ایجاد کند ، نه گفتن را تمرین کنید. شما فقط یک روز فرصت دارید که روی آن کار کنید ، بنابراین برای پیشرفت خود روی آن تمرکز کنید. حواس پرتی را تا آنجا که ممکن است به حداقل برسانید.

به عنوان مثال ، من همیشه هنگام کار تلفن همراه خود را از دسترس خارج می کنم و فقط وقتی لیست کارهایم تمام شد آن را چک می کنم.

افراد موفق اهل عمل هستند

این می تواند یکی از مهمترین عادات و ویژگیهای کارآفرینان موفق برای موفقیت مادی باشد. این توانایی دستیابی به شغل و دستیابی سریع به آن است. این توانایی شما در ایجاد و حفظ احساس اضطراب و تعصب برای عمل است. سرعت سریع در هر کاری که انجام می دهید برای موفقیت شما ضروری است.

شما باید تعلیق را کنار بگذارید ، ترس خود را کنار بگذارید و صد در صد به سمت رسیدن به اهداف مهم خود بروید. ترکیبی از جهت گیری هدف ، نتیجه گیری و جهت گیری عملی ، به خودی خود موفقیت بزرگی را تضمین می کند.

 

آنها مدیریت مالی قوی دارند

افراد موفق تقریباً کنترل هر موقعیتی را دارند. اگر آنها نتوانند مال خود را اداره کنند ، بهترین افراد را برای این کار استخدام می کنند.

با این حال ، نکته مهم برای همه کارآفرینان موفق ، تقسیم پول شخصی و شرکتی است. مهم نیست که پول را از شرکت خارج کنید زیرا برای رشد ، بازاریابی و شرایط سخت بالقوه در نظر گرفته شده است. شرکت ها در گذشته شکست خوردند زیرا دارایی های این شرکت برای استفاده شخصی مورد استفاده قرار گرفت.

کارآفرینان موفق می دانند چگونه بهترین مدیران مالی را استخدام کنند. آنها می خواهند بدانند که چگونه با سرمایه گذاری در مکان مناسب پس انداز کنند.

آنها خود را با دیگران مقایسه نمی کنند

آیا شما در حال مطالعه پست های افراد در شبکه های اجتماعی هستید؟ هر چند وقت یکبار این کار را می کنید؟!

افرادی را می بینید که به دنیا سفر می کنند ، اسکی می کنند ، با دوستانشان سفر می کنند و در رستوران های زیبا ناهار می خورند. در این شرایط ، کمی احساس حسادت می کنید و خود را با خاطرات دیگران مقایسه می کنید:

"چرا این کارهای شگفت انگیز را انجام نمی دهم؟!"

پس چرا این کارها را نمی کنی؟! به جای اینکه روز خود را به دنبال کارهای دیگران بگذرانید ، برخیزید و خاطرات "خود" را بسازید. از مکان های مورد علاقه خود دیدن کنید ، کتاب های جدید بخوانید ، از کوه ها بالا بروید و در آب غواصی کنید.

تمام کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید و مهمتر از همه ، مقایسه خود را با دیگران متوقف کنید. تکرار این چیز به قدری کلیشه ای شده است که افراد کمی به آن گوش می دهند اما در عین حال مقایسه زندگی اکثر مردم ناامیدکننده و ناامیدکننده است. کشیده است. در حقیقت ، مقایسه باعث خوشحالی شما نمی شود. بلکه ایجاد خاطرات شخصی باعث خوشحالی شما خواهد شد.

 

اولویت سلامتی افراد موفق

آنچه می خورید و میزان ورزش شما تأثیر زیادی در زندگی شما دارد. بنابراین ، یک عادت مهم افراد موفق در طول روز توجه به تغذیه و ورزش است. زیرا داشتن بدن سالم برای انجام برنامه ریزی ها و کارهای مهم ضروری است.

افراد موفق تقریباً هر لحظه از زندگی خود را کنترل می کنند و به جای اینکه به طعم لحظه فکر کنند ، بر اثرات طولانی مدت سلامتی تمرکز می کنند.

براساس نظر سایت خودساخته رفتن به ورزشگاه ، پیاده روی ، ورزش در خانه و ... مواردی است که بخشی از عادت افراد موفق است و در زندگی روزمره آنها مشاهده می شود. داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش از جمله عاداتی است که برای دستیابی به آنها اراده و انگیزه زیادی لازم است و این صفات در میان افراد موفق دیده می شود.

  • ۹۹/۰۷/۱۹
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی