صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

هیچ کس به جز خودش نمی فهمد که او در آینده یا حال چقدر موفق است ، زیرا موفقیت یک احساس درونی است و نمی تواند بگوید که من یک فرد موفق هستم مگر اینکه به آن اعتقاد داشته باشد. بنابراین به صحبت دیگران اهمیت ندهید و سعی کنید فقط به نظرات اطرافیان لبخند بزنید. ما می بینیم کسانی که درباره ما قضاوت می کنند چگونه زندگی می کنند و در کجا هستند. در مسیر موفقیت فراز و نشیب های زیادی وجود دارد ، اما برای رسیدن به آنچه در ذهن داریم باید آنها را نادیده بگیریم. سایت موفقیت می توانید چنین دیدگاهی را به شما یاد دهد.

 

بیشتر کارشناسان موفقیت را مثلثی طلایی می دانند که سه ضلع آن عبارتند از: نظم و آرامش ، برنامه ریزی و دقت و سرعت عمل و تقویم.

درست است که هر شخص کاپیتان کشتی زندگی خود است و زمانی موفق خواهد شد که خوب فکر کند و هدف خود را تعیین کند ، خوب حرکت کند و با تغییرات زندگی سازگار شود ، برنامه ریزی کند و به خوبی عمل کند.

مهم نیست چند سال دارید ، کجا زندگی می کنید یا شغل شما چیست ، یک چیز مشترک همه ماست: آرزوی موفقیت.

موفقیت چیست؟

هر فرد تعریف متفاوتی از موفقیت دارد ، در حالی که برخی افراد موفقیت را صلح ، داشتن خانواده ای خوب ، همسر دلسوز و والدین می دانند ، اما در ذهن اکثر مردم ، موفقیت مترادف با کسب ثروت ، شهرت و قدرت است.

صرف نظر از تعاریف مختلف ، راههای زیادی برای دستیابی به موفقیت در زندگی وجود دارد. اما تجربه نشان داده است که یکی از بهترین راه ها الگوبرداری از افراد موفق و بزرگان تاریخ است.

 

سخنان عالی درباره موفقیت

در اینجا برخی از مهمترین رازهای موفقیت در زندگی و تجارت افراد موفق و ثروتمند جهان ذکر شده است. با ویرگول همراه شوید:

استیو جابز می گوید:”شجاعت پیروی از قلب و بصیرت خود را داشته باشید، آن ها می دانند شما واقعا می خواهید به چه کسی تبدیل شوید، بقیه چیزها ثانویه است.”

کلنل سندرز می گوید:” پس از آن که تصمیم گرفتم به چیزی که می خواهم برسم، دیگر نه زمان، نه میزان نیروی کار و نه پول نمی تواند جلوی من را بگیرد که به بهترین چیزی که برای من است دست پیدا کنم. تا امروز این کار را کرده ام و با آن پیروز خواهم شد، می دانم.”

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی