صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

با توجه به اهمیت جدید و خلاقانه موضوع پایان نامه و جلوگیری از تکرار کار و اتلاف وقت و انرژی، لازم است که کلیه دانشجویان قبل از انتخاب نهایی موضوع و فرمول بندی از عدم تکرار موضوع پایان نامه اطمینان حاصل کنند. یک پیشنهاد در شرایط ایده آل، وجود یک سیستم یکپارچه از پروپوزال های مصوب در کشور ضروری است تا به عنوان ملاکی برای ارزیابی تازگی موضوع پایان نامه مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به اینکه در حال حاضر چنین پایگاهی در کشور وجود ندارد، توجه به نکات زیر ضروری است. برای اطلاع از تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایران داک بروید. برای این کار در ادامه به طور کامل توضیحات لازم را داده ایم.

 

نحوه استعلام موضوع پایان نامه در ایران داک

اولین چیزی که در فرایند رساله مهم است، انتخاب موضوع پایان نامه است. با توجه به اینکه موضوع پایان نامه باید جدید و خلاقانه باشد و تکرار نشدن موضوع پایان نامه بسیار مهم است، همچنین برای اینکه انرژی و وقت خود را صرف یک موضوع تکراری نکنید، باید اطمینان حاصل کنید که در مطلوب مورد نظر زمینه شما هیچ پروژه مشابه دیگری ندارید.

برای اینکه پروپوزال شما تأیید شود، باید هنگام ارسال مقاله به شورا نامه عدم تکثیر موضوع پایان نامه را ارائه دهید، در غیر این صورت پروپوزال شما تأیید نمی شود.

اما چگونه می توان از میان هزاران رساله ای که طی سال های گذشته نوشته و ارسال شده است، موضوع جدیدی پیدا کرد؟ برای دستیابی به پاسخ این روش، روش ها و راه حل های عملی ارائه شده است. از جمله مراجعه به منبع اصلی پایان نامه های فارسی، یعنی ایراندک، مراجعه به شبکه سیمرغ (نوسا)، جستجو در سیستم کتابخانه یکپارچه دانشگاه آزاد اسلامی (سیکا)، جستجو در پروژه های تحقیقاتی جهاد دانشگاهی و سایر پایگاه های اطلاعاتی موجود. از موضوع پایان نامه خود مطمئن باشید. در این مقاله از Acadia، ما می خواهیم نحوه جستجوی موضوعات پایان نامه غیر تکراری را در سایت IranDock به شما آموزش دهیم.

مراحل ثبت نام و استعلام موضوع پایان نامه در ایران داک

وب سایت انستیتوی علوم و فناوری اطلاعات ایران یا همان ایراداک راه اندازی شده است تا راهنمای پژوهشگران و دانشجویان در روند انتخاب موضوع پایان نامه و عدم تکثیر آنها باشد. موضوع پایان نامه. قبل از تصویب پیشنهاد، دانشجو باید از این سایت سال کند تا مطمئن شود که قبلاً در رشته دیگری در رشته دانشگاهی کار نشده است. کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا باید از این سایت بازدید کنند تا از جدید بودن موضوع پایان نامه خود و تکرار نشدن اطمینان حاصل کنند.

 

نکات اساسی در ثبت موضوع برای استعلام ایراندک

براساس نظر projedoni برای طی کردن مراح استعلام موضوع پایان نامه در ایران داک مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

نام و نام خانوادگی دقیق و کامل را وارد کنید

عنوان پایان نامه شما باید با عنوان ارائه شده توسط شورای تحقیقات دانشکده مطابقت داشته باشد.

از آنجا که موتور جستجوی Irandac براساس تعیین کلمات کلیدی طراحی شده است، در انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید. توصیه می شود برای انتخاب کلمات کلیدی از مشاوره رایگان م Instituteسسه پایان نامه مشاوره استفاده کنید تا تعداد سوابق ارائه شده توسط ایراندک به حداقل برسد.

پس از ارسال درخواست ایرانداک به ایمیل شما، ممکن است تعدادی از موضوعات مشابه شما در پایان نامه توسط ایرانداک درج شده باشد. نگران نباشید زیرا کلمات کلیدی شما ممکن است مشابه کلمات ذکر شده باشد و موضوع شما با عناوین پیشنهادی ضبط شده ایرانداک متفاوت باشد.

با ارسال پرس و جو به مشاور، سوابق پیشنهادی ایراندک بررسی می شود و در زمینه سوابق استعلام شده و تکراری بودن یا نبودن موضوع شما مشاوره ارائه می شود. بسته به میزان مراجعه به سایت، زمان استعلام ایراندک بین 1 تا 10 روز کاری طول خواهد کشید.

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی