صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

خودساخته بودن کار سختی نیست. کافیست به آنچه در سر دارید ایمان بیاورید. برای تحقق رویاهایتان بجنگید. بر روی پای خودتان قرار بگیرید. خودساخته بودن به سالها تلاش نیاز دارد. قوه تصمیم گیری خود را تقویت کنید. باید به تنهایی بار مشکلات زندگی‌تان را بر دوش بکشید. سایت انگیزشی خودساخته نیز برای همین منظور راه‌اندازی شده است.

موفقیت چیزی نیست که یک شبه بدست بیاید. لازم است سالها برای آن تلاش کنید. زحمت بکشید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. سایت irselfmade برای افزایش اعتماد به نفس به شما کمک می‌کند. با خواندن مقالات این سایت می‌توانید اعتماد به نفس و روحیه خود باوری را در خود تقویت کنید.

وقتی سرگذشت افراد موفق را بخوانید به این نتیجه پی می برید آنها با وجود سختی ها و مشکلات زیاد باز هم موفق شدند به آنچه که می‌خواهند دست پیدا کنند. افرادی مثل مانی خوشبین، استیو جابز، جک ما، بیل گیتس، راک و ... همگی در ردیف افراد موفق و خودساخته هستند.

در irselfmade شما با سرگذشت افراد خودساخته آشنا می‌شوید. شنیدن قصه زندگی آدمهایی که سختی های زیادی را تحمل کرده اند تا به موفقیت رسیده اند، می تواند دلنشین ترین کار دنیا باشد.

افزایش قدرت خودباوری

برای اینکه یک فرد بتواند روی پای خودش بماند، نیاز دارد خودش را باور کند. اعتماد به نفس و خودباوری به شما قدرت حرکت کردن می‌دهد. اما متاسفانه اغلب ما به دلیل قرار گرفتن در کنار آدمهای حسود، اعتماد به نفس خود را از دست می دهیم. گاهی هم خودمان باعث از دست دادن اعتماد به نفسمان می شویم. در واقع با مقایسه کردن و سرزنش کردن بیش از حد خود، اعتماد به نفسمان کاهش می یابد.

اما در سایت خودساخته سعی می شود روحیه خودباوری در شما تقویت شود.

افزایش انگیزه برای نیل به هدف

برای دستیابی به هدف داشتن انگیزه درست مثل یک موتور قدرتمند است که شما را به سمت هدف هدایت می کند. شما اگر انگیزه کافی برای ورزش کردن نداشته باشید، چرا باید صبح زود از خواب بیدار شوید و به کوه بروید؟ این میل و اشتیاق به تناسب اندام است که باعث می شود شما صبح زود از رختخواب جدا شوید.

انگیزه و انرژی را می توانید در مقالات و سرگذشت افراد موفق بخوانید. در سایت irselfmade به همین موارد به کرات اشاره شده است.

 

کاهش استرس

استرس یکی از مشکلات جامعه امروز است. ماشینی شدن و ورود تکنولوژی اگر چه باعث پیشرفت در خیلی از جهات شده است. از سوی دیگر زندگی را برایمان آسان کرده است. اما از سوی دیگر میزان نگرانی، تشویش و استرس را بالا برده است. اکنون یکی از مشکلات بشر امروز استرس است.

برای درمان استرس می توانید به irselfmade سر بزنید.

  • ۹۹/۰۷/۲۵
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی