صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

شما احتمالاً زمان زیادی را صرف این پروژه خواهید کرد، بنابراین مهم است که موضوعی را انتخاب کنید که آنها واقعاً به آن علاقه مند باشند، یعنی موضوعی که پس از مدت کوتاهی شما را خسته نکند.

سعی کنید به موضوع مورد نظر خود بیندیشید. شاید این موضوع یک نویسنده، یک نظریه، یک دوره زمانی خاص و ... باشد. به این فکر کنید که چگونه می توانید در مورد موضوعی که می خواهید تحقیق کنید؟

اگر در فکر کردن در مورد علایق تحصیلی خود مشکل دارید، ممکن است لازم باشد مختصری از دوره های کارشناسی خود را ببینید و ببینید آیا موضوع خاصی وجود دارد که بخواهید آن را کشف کنید. انجام پایان نامه کار راحتی نیست. این نکات می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

سوال پایان نامه خود را انتخاب کنید.

سوالات مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد خود را که نیاز به کار تحقیقاتی قابل توجهی دارد، برای پاسخ به سوالات اعضای جامعه آموزشی و مخاطبان و مشتریان آنها از طریق کارهای تحقیقاتی خود، با دقت در نظر بگیرید. در پایان نامه خود باید با اعتقاد راسخ و شفافیت و کتبی پاسخ دهید و آن را ارسال کنید تا بتوانید دوره کارشناسی ارشد خود را به پایان برسانید.

اطمینان حاصل کنید که سوال تحقیقاتی شما و پاسخ های شما به این سوال محتوای اصلی را به تحقیقات موجود اضافه کرده است. همچنین یک سوال متفکر، تحقیق را متمرکز، سازمان یافته و جالب نگه می دارد.

چگونه می توان از مقاله برای نوشتن پایان نامه استفاده کرد؟

با توجه به جدول مقایسه بالا، در نوشتن هر قسمت از پایان نامه، می توانید فقط به قسمت مربوط به مقاله مراجعه کنید. بر این اساس، می توان نتیجه گیری زیر را در مورد استفاده از مقاله برای نوشتن پایان نامه به شرح زیر خلاصه کرد:

1- اگر در حال نوشتن بیان مسئله در فصل اول یا قسمتهایی از مبانی نظری و کل سابقه تحقیق هستید، می توانید از مقدمه مقاله و چکیده آن استفاده کنید. همچنین، برای نوشتن پیشینه تحقیق برای فصل دو، از بخش چکیده مقالات مختلف استفاده کنید. با این حساب، هنگامی که در حال نوشتن بیانیه پایان نامه هستید، مطالعه روش، نتایج و بحث و نتیجه گیری مقاله، اتلاف وقت خواهد بود.

2- اگر در حال نوشتن فصل سوم پایان نامه هستید، بهتر است به قسمت مواد و روش های مقاله بروید و مطالعه خود را بر روی آن قسمت از مقالاتی که جستجو کرده اید متمرکز کنید. خواندن سایر قسمتهای مقاله هنگام نوشتن فصل سوم پایان نامه بی فایده خواهد بود.

3- بخش نتایج هر مقاله منحصر به آن تحقیق است و هیچ کس نمی تواند از نتایج یک مقاله در نوشتن نتایج مقاله یا پایان نامه خود استفاده کند. اما می توانید فرم گزارش جداول و عوامل مهم و تأثیرگذاری را که باید در فصل 4 نیز به آنها بپردازید از بخش نتایج مقالات استخراج کنید. بسیاری از محققان نقاط ضعف زیادی در ترسیم جدول های آزمون یا ارائه گزارش نهایی نتایج تجزیه و تحلیل دارند که خواندن این بخش از مقالات می تواند به آنها کمک کند.

 

4- براساس نظر projedoni هنگام نوشتن فصل پنجم پایان نامه می توانید به مقالاتی مراجعه کنید که قبلاً برای نوشتن فصل دوم و فصل اول پایان نامه خود جستجو کرده اید و این بار قسمت "بحث و نتیجه گیری" این مقالات را بخوبی بخوانید . علاوه بر این، اگر قصد مطالعه مقالات جدید را دارید، سعی کنید مستقیماً به قسمت بحث و نتیجه گیری مقاله بروید و پس از تشخیص اینکه مقاله به تحقیق شما مرتبط است، مطالعه خود را بر روی آن متمرکز کنید.

  • ۹۹/۰۷/۲۵
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی