صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

اعتماد به نفس نظر شما در مورد خود و توانایی هایتان است. می تواند زیاد، کم یا جایی بین آن باشد. در حالی که هر کس گهگاهی در مورد خود شک دارد، اعتماد به نفس پایین می تواند احساس ناامنی و بی انگیزگی در شما ایجاد کند. شاید بتوانید مواردی را که در عقیده شما درباره خود تأثیر می گذارد شناسایی کنید (شاید مورد آزار و اذیت قرار می گیرید، یا اینکه احساس تنهایی می کنید)، یا این می تواند یک رمز و راز باشد. حالا اگر نمیدانید چگونه اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید، در اینجا برخی از نکات برتر ما آورده شده است.

 

1. با خود خوب باشید

صدای کوچکی که به شما می گوید شما آن را می کشید (یا نه) بسیار قدرتمندتر از آن است که فکرش را بکنید. سعی کنید با خود مهربان باشید و در صورت لغزش، سعی کنید هرگونه افکار منفی را به چالش بکشید. یک قانون خوب این است که با خود صحبت کنید همان روشی که با همسرانتان صحبت می کنید. این ممکن است در ابتدا واقعاً سخت باشد، اما تمرین کامل می شود. اگر چند نشانگر می خواهید، نکات ما را برای صحبت در مورد خود بررسی کنید.

2. روی دستاورد خود تمرکز کنید

مقایسه خود با افراد دیگر روشی مطمئن برای شروع احساس پوستی است. سعی کنید روی اهداف و دستاوردهای خود تمرکز کنید، نه اینکه آنها را با اهداف دیگران بسنجید. هیچ کس به این نوع فشارها احتیاج ندارد!

3. متحرک باشد و فعالیت کنید

ورزش یک روش عالی برای افزایش انگیزه، تعیین اهداف و ایجاد اعتماد به نفس است. عرق شکستن همچنین باعث ترشح اندورفین، هورمون های خوب بدن می شود.

4. باور کنید هیچ کس کامل نیست

همیشه تلاش کنید بهترین نسخه از خود باشید، اما پذیرفتن اینکه کمال یک هدف غیرواقعی است نیز مهم است.

5- به یاد داشته باشید که همه اشتباه می کنند

برای یادگیری و رشد شما باید مرتکب اشتباه شوید، بنابراین اگر فراموش کردید CTRL + S را برای یک وظیفه فوق العاده مهم بزنید، خود را کتک نزنید همه آنجا بوده اند.

6. بر آنچه می توانید تغییر دهید تمرکز کنید

آسان است که به همه چیزهایی که از کنترل شما خارج نیستند آویز شوید، اما به موفقیت های زیادی نخواهد رسید. در عوض، سعی کنید انرژی خود را معطوف به شناسایی مواردی کنید که تحت کنترل شما هستند و ببینید چه کاری می توانید در مورد آنها انجام دهید. درباره چگونگی پذیرش چیزهایی که از کنترل شما خارج نیست بیشتر بخوانید.

 

7. کاری را انجام دهید که شما را خوشحال کند

اگر وقت خود را صرف انجام کارهایی کنید که از آنها لذت می برید، احتمالاً مثبت فکر خواهید کرد. سعی کنید هر روز در زمان کمی برنامه ریزی کنید. این که آیا وقت صرف خواندن، پخت و پز یا فقط کمی روی نیمکت کردن است، اگر باعث خوشحالی شما می شود، برای آن وقت بگذارید.

8. چیزهای کوچک را جشن بگیرید

امروز صبح به موقع بلند شدی. تیک بزن تخمهایت را به کمال شکار کردی. برنده شدن جشن پیروزی های کوچک راهی عالی برای ایجاد اعتماد به نفس و احساس بهتر نسبت به خودتان است.

سعی کنید: نوشتن سه کاری که در پایان هر روز به خوبی انجام داده اید.

9. کف دست باشید

مفید و ملاحظه کار بودن برای دیگران مطمئنا روحیه آنها را تقویت می کند، اما همچنین باعث می شود شما نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید

10. خود را با یک جوخه حامی محاصره کنید

افرادی را پیدا کنید که باعث می شوند شما نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید و از کسانی که تمایل دارند تفکر منفی شما را تحریک کنند اجتناب کنید.

الان چیکار میتونم بکنم؟

نکات ما را برای تمرین گفتگوی مثبت با خود بخوانید. نکات ما را برای احساس بهتر در مورد خود بررسی کنید. ضربه اندورفین دریافت کنید. دویدن در اطراف بلوک، شنا در اقیانوس یا بوگی در اتاق نشیمن خود را امتحان کنید. برای افزایش اعتماد به نفس با selfmade همراه شوید.

  • ۹۹/۰۷/۲۷
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی