صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

نوشتن پایان نامه یکی از نگرانی های دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا ، بسیاری از دانشجویان ترجیح می دهند بارها کتاب بخوانند ، اما تحقیق نمی کنند. در حالی که نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از مهمترین قسمتهای این درجه است. به همین دلیل است که آنها به موسساتی می روند که این کار را با پرداخت هزینه انجام می دهند. قیمت پایان نامه کارشناسی ارشد بر اساس معیارهای مختلف تعیین می شود.

معیارهای تعیین قیمت برای نوشتن پایان نامه چیست؟

معیارهای زیادی برای تعیین قیمت پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکترا وجود دارد. مهمترین معیارهای موثر بر قیمت پایان نامه عبارتند از:

رشته تحصیلی

یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت پایان نامه ، رشته مورد مطالعه است. به عبارت دیگر ، رشته هایی که کسب اطلاعات از طریق روش کتابخانه در آنها ارزان تر است. به عنوان مثال در علوم انسانی هزینه پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری کمتر است زیرا نیازی به تحقیقات میدانی نیست.

موضوع پایان نامه

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری موضوع است. برخی از موضوعات روز به تحقیق و تلاش بیشتر برای جمع آوری اطلاعات نیاز دارند. از طرف دیگر ، اگر مباحث جدید باشد تا منابع کمتری در دسترس آنها قرار گیرد ، هزینه این کار بیشتر خواهد بود.

مقطع تحصیلی

یکی از عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری ، مدرک تحصیلی است. در بعضی از زمینه ها مانند روانشناسی یا مدیریت دانشجویی و اقتصاد ، پایان نامه باید توسط دانشجو ارائه شود. اما قیمت این پایان نامه کمتر از پایان نامه ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد است.

در سطح کارشناسی ارشد قیمت پایان نامه کمتر از سطح دکتر است. اما هرچه درجه دانشجو بالاتر باشد قیمت پایان نامه نیز بالاتر است.

دانشگاهی که دانشجو در آن تحصیل می کند

برخی از دانشگاه های معتبر مانند دانشگاه تهران ، دانشگاه فنی شریف ، دانشگاه امیرکبیر و ... که دارای اعتبار بالایی هستند ، نیاز به پایان نامه های قوی تری دارند. به همین دلیل ، اگر پایان نامه برای چنین دانشگاه هایی معتبر باشد ، هزینه پایان نامه افزایش می یابد.

در برخی از دانشگاه ها با رتبه و رتبه پایین تر ، هزینه پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری کمتر محاسبه می شود.

مقاله را از پایان نامه استخراج کنید

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت پایان نامه کارشناسی ارشد استخراج مقاله است. می توانید یک مقاله تحقیقاتی یا یک مقاله ISI از پایان نامه خود استخراج کنید. این کار رزومه و حرفه شما را کامل می کند. با این حال ، اگر قصد ادامه تحصیل دارید ، به مقاله ای نیاز دارید که در یک مجله معتبر منتشر شده باشد.

در پایان

برای گرفتن پایان نامه بهتر در دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید ، از م institutionsسسات آموزشی معتبری مانند پروژه دونی دیدن کنید. در این موسسات قیمت پایان نامه با توجه به کیفیت کاری که به شما تحویل می دهند تعیین می شود. از طرف دیگر ، در پایان می توانید مقالات با کیفیت از پایان نامه خود را به مجلات مشهور ارسال کنید.

  • ۹۹/۰۷/۲۷
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی