صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

توصیه اول ما به همه دانشجویان این هست که پایان نامه شون رو خودشان انجام بدن اما اگر به هر دلیلی انجام پایان نامه شما مسیر نادرستی رو طی کرده و نتایج نامطلوبی از آن حاصل کردید؛ دست نگهدارید. ادامه روند پایان نامه تون رو در هر مرحله ای که هست (حتی اگر زمان رو از دست دادید و وقت زیادی ندارید) به سراغ یک موسسه نوشتن پایان نامه بروید.

در این موسسات انجام تضمینی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان در رشته های فنی مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر با قیمت مناسب و به صورت تضمینی انجام می شود.

مراحل انجام پایان نامه

به طور کلی مراحل انجام تضمینی پایان نامه عبارت است از:

· انتخاب استاد راهنما و مشاور جهت همکاری در انجام پایان نامه

· بررسی مجلات بروز رشته مدیریت

· انتخاب موضوع پایان نامه

· ارسال به استاد راهنما و تایید آن ها

· تصویب موضوع توسط مدیر گروه و جلسه گروه دانشکده

· نوشتن پروپوزال مدیریت

· تایید گروه و استاید راهنما و مشاور

· نوشتن فصل اول پایان نامه

· نوشتن فصل دوم پایان نامه

· نوشتن فصل سوم پایان نامه

· نوشتن فصل چهارم پایان نامه

· نوشتن فصل پنجم پایان نامه

· درست کردن پاورپونت دفاع

· برگزاری جلسه دفاع دانشجو از پایان نامه

نکات مهم در نوشتن پایان نامه تضمینی

از هر نوع پرگویی، ابهام، کلمات محاوره ای و عامیانه و خلاصه نویسی (it’s, lab و غیره) خودداری کنید و اگر از اصطلاحات تخصصی استفاده می کنید حتما مفهوم آن را درک کنید. در برنامه واژه پرداز می توانید از غلط یاب املایی استفاده کنید؛ هیچ عذر و بهانه ای برای غلط املایی پذیرفته نیست. دستور زبان را نیز از نظر درستی و تناسب بررسی کنید.

سعی کنید کار مطالعه پایان نامه یا رساله شما تا حد امکان آسان باشد: هر چه مطالعه رساله توسط ارزیاب دشوار باشد، احتمال اینکه با شما و پروژه شما هم عقیده باشد کمتر خواهد بود و این اصلا چیز خوبی نیست. هر چه بیشتر برای افزایش وضوح و قابل درک شدن متن خود تلاش کنید، مطالعه و درک متن شما برای ارزیاب زحمت کمتری داشته و با شما و پروژه شما هم عقیده تر خواهد بود و این چیز خوبی است. سعی کنید سبک شما شاداب و پر طراوت و به بیان بهتر کوتاه و مختصر باشد؛ از زبان انگلیسی ساده استفاده کنید.

 

هزینه های انجام پایان نامه تضمینی

هزینه نوشتن تضمینی پایان نامه بستگی به عنوان پایان نامه یا عنوان رساله و روش و زمان انجام پایان نامه و رساله دارد و با توجه به این موضوعات در موسسه سعی شده است. پس از انکه اساتید و داوران شما پایان نامه شما را بررسی نمودند یکی سری اصلاحات برای آن مشخص می کنند.

سرویس مشاوره رایگان به شما برای نوشتن پایان نامه اصلاحات کمک می کند. پس از اتمام کار و دریافت نمره از کارگروه دفاع، چنان چه نیاز به اصلاحاتی نباشد دانشجو باید مراحل اجرایی کار را دنبال کند و طبعا برای اخذ گواهی فراغ از تحصیل از دانشکده، باید با اداره های آموزش، مالی، دانشجویی و کتابخانه و یا آزمایشگاه تسویه حساب کند.

دریافت مشاوره رایگان

در صورت نیاز به نوشتن پایان نامه تضمینی و دریافت مشاوره رایگان می توانید به موسسه پروژه دونی مراجعه کنید. برای این کار ابتدا وارد سایت پروژه دونی شوید و سپس در قسمت «ثبت پروژه» اطلاعات تماس خود را وارد کنید. کارشناسان ما بعد از دریافت اطلاعات با شما تماس می گیرند.

  • ۹۹/۰۸/۲۰
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی