نوشتن پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا انواع پایان نامه هایی است که اکثر دانشجویان در تکمیل و تکمیل آنها مشکل دارند، بنابراین از نظر هزینه های مشاوره نوساناتی وجود دارد که اصلی ترین نگرانی آنها شده است.

قطعاً قیمت مشاوره برای پایان نامه تضمینی در تهران ، مشهد ، اصفهان و تبریز متفاوت است ، بنابراین تعیین قیمت کل امکان پذیر نیست. اما خدمات مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری به روش تخصصی تری ارائه می شود که غالباً به دانش و نرم افزار خاصی در تحلیل کمی و کیفی مباحث خود نیاز دارد.

انجام تضمینی پایان نامه توسط برخی از موسسات صورت می شود. اگر فرصت کافی برای نوشتن این پروژه را نداشته باشید می توانید به سراغ موسسات انجام پایان نامه بروید.

اگر بخواهید خودتان این پروژه را انجام دهید باید هنگام نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکترا ، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

 

استفاده از منابع معتبر برای نوشتن پایان نامه

یکی از مهمترین منابع دانشگاهی رساله های دانشگاهی به ویژه رساله هایی است که در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد نوشته شده است. با این حال ، بیشتر محققان در کشور به دلیل عدم دانش در مورد نحوه دسترسی به رساله های بین المللی ، نمی توانند از این منابع ارزشمند نهایت استفاده را ببرند. در این بخش ، با توجه به اهمیت پایان نامه های دانشگاهی ، لیست سایت ها و سایت های اینترنتی که از طریق آنها می توان اطلاعات کامل پایان نامه های بین المللی را بصورت رایگان بارگیری کرد ، در فایل پیوست قرار دارد.

رعایت اصول نوشتاری و دستوری

برای نوشتن پایان نامه تضمینی از واحدها و اختصارات صحیح استفاده کنید. متن خود را با استفاده از عناوین ، اشکال و جداول به چندین بخش تقسیم کنید تا خواندن آن آسان تر شود و شما و خواننده بتوانید به راحتی رشته متن را دنبال کنید. در مقدمه و بحث ، مطالب باید بیشتر از محتوا و روش ها و همچنین یافته ها بحث برانگیز باشد ، اما نوشتن شما باید کوتاه ، مختصر و متمرکز باشد. اطلاعاتی را وارد کنید که یک قسمت اساسی از پروژه شما است ، اما اگر به متن پیوست شود ، می تواند بهم ریخته شود.

از هر نوع فصاحت ، ابهام ، گفتار محاوره ای و عامیانه (این ، آزمایشگاه و ...) خودداری کنید و اگر از اصطلاحات تخصصی استفاده می کنید ، حتماً معنی آن را درک کنید. در برنامه واژه پرداز می توانید از غلط املایی استفاده کنید. برای غلط املایی هیچ بهانه ای پذیرفته نیست. همچنین دستور زبان را از نظر صحت و مناسب بودن بررسی کنید. بهتر است از جملات ناشناس استفاده نکنید؛ "هضم ادامه یافت" ، اگرچه لحن خوبی برای جدایی است اما طولانی است. در صورت امکان سعی کنید از چهره ای آشنا استفاده کنید. به عنوان مثال ، "هضم ادامه یافت."

 

ابزار جمع آوری داده های پایان نامه

میزان منابع موجود برای نوشتن پایان نامه بستگی دارد. بنابراین اعلام قیمت پایان نامه قبل از بررسی موارد فوق بسیار غیرحرفه ای و غیرمنصفانه است.

علاوه بر هزینه نوشتن پایان نامه ، ممکن است هزینه های دیگری مانند هزینه های آزمایشگاه یا موارد مشابه وجود داشته باشد که همانطور که گفته شد به رشته و گرایش و از همه مهمتر به عنوان پایان نامه بستگی دارد. می تواند متغیر باشد. علاوه بر تغییرات زیادی که ممکن است برای پایان نامه کارشناسی ارشد هزینه داشته باشد ، برخی از گروه ها و موسسات از این وضعیت استفاده می کنند. بنابراین ، برای اطلاع دقیق از میزان نوشتن و سایر هزینه ها ، به عنوان یک توصیه ، استفاده از خدمات قیمت گذاری رایگان متفکر توصیه می شود.

انجام پایان نامه یکی از مهمترین وظایفی است که دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری مسئولیت آن را بر عهده دارند و فارغ التحصیلی آنها تحت تأثیر قرار می گیرد. این مقاله را تا انتها بخوانید تا پایان نامه خود را تضمین کنید و یک پایان نامه قوی ارائه دهید.

 

مشاوره برای انجام پایان نامه

پایان نامه نویسی بر دو اصل استوار است. اول ، داشتن دانش و اطلاعات کافی در مورد موضوع مورد مطالعه و دوم ، آشنایی با نحوه نوشتن پایان نامه. دانش آموزان برای دستیابی به دانش و اطلاعات کافی نیاز به مطالعه منابع معتبری مانند کتابها ، مقالات و رساله های از پیش تألیف دارند. برای آشنایی با نحوه نوشتن پایان نامه و تضمین پایان نامه خود بهتر است از اساتید و متخصصان این زمینه مشاوره بگیرید و در کلاس های آموزشی شرکت کنید. مطالعه پایان نامه های موجود نیز در این زمینه کمک زیادی به شما می کند.

نکات مهم در نوشتن پایان نامه

اگرچه انجام تضمینی پایان نامه یکی از مهمترین قسمتهای آموزش است ، اما اکثر دانشجویان با نحوه نوشتن آن آشنایی ندارند و در طول تحصیل با مشکلات زیادی روبرو هستند تا بتوانند پایان نامه خود را به پایان برسانند. اما اگر به نکاتی توجه کنید و دچار استرس نشوید ، نوشتن پایان نامه نه تنها کار ترسناکی نیست بلکه به یک تحقیق شیرین تبدیل می شود.

نوشتن پایان نامه قطعاً چند ماه طول خواهد کشید. اگر خوب برنامه ریزی کنید و مطابق آن پیش بروید ، قطعاً به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

برای تضمین پایان نامه خود می توانید با کارشناسان ما در موسسه projedoni تماس گرفته و مشاوره بگیرید.