صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

تمامی دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) به پایان نامه نیاز دارند. در مقطع کارشناسی تنها برخی از رشته ها به پایان نامه نیاز دارند.

مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالاتر که دوران تحصیل شان در حال اتمام است باید برای ارایه پایان نامه فارغ التحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند و در قالب، درسی چند واحدی ارایه می شود. حال چگونه باید پایان نامه تهیه و تنظیم کرد سپس باید بعد از تهیه پایان نامه در چارچوب معین و مشخص، باید اریه داد وپس از تصویب تیم داوری در دانشگاه باید بتوان با استفاده از سی دی و دلایل منطقی از پایان نامه خود دفاع کرد.

با این حساب نوشتن یک پایان نامه اصولی و استاندارد اهمیت دارد. به همین دلیل ممکن است به کمک یک موسسه انجام پایان نامه نیاز داشته باشید. این موسسات در کنار نوشتن پروژه های دانشجویی می توانند برای مشاوره هم به شما کمک کنند.

 

خدمات موسسه انجام پایان نامه عبارت است از:

کمک در انتخاب موضوع پایان نامه

یکی از مهم ترین گام های انتخاب مسیر و موضوع پژوهش، بررسی مطالعات قبلی می باشد. با مطالعه ی پژوهش های قبلی می توانید نقاط گنگ، دست نخورده و دارای قابلیت پژوهش را بدست آورید. و اطمینان داشته باشید که این همان مسیری است که باید طی کنید .بدین ترتیب پروسه نگارش پژوهش آسان تر خواهد شد. همیشه پژوهش هایی مورد توجه قرار می گیرند که نقاط خلا و کار نشده ی تحقیقات قبلی و حوزه های تخصصی را بررسی می کنند. همچنین باید توجه داشته باشید مهم ترین اصل هر موضوع پایان نامه یا پژوهش این است که موضوع و روش انتخاب نباید تکراری باشد. نوآورانه بودن موضوع و اینکه موضوع تکراری نباشد را می توانید با مراجعه به پایگاه های علمی مختلف بررسی کنید.

موسسات انجام پایان نامه می توانند در انتخاب موضوع به شما کمک های لازم را بدهند.

نوشتن پروپوزال در پایان نامه

شما برای نوشتن پروپوزال به زمان نیاز دارید. برای مثال یکی از قسمت های مهم در نوشتن پروپوزال به پیشینه تحقیق اختصاص دارد. هر محقق یا دانشجویی برای آنکه بتواند بخش پیشینه تحقیق خود را بنویسد بایستی حوزۀ موردمطالعه خود را بطور دقیق تعیین کند و با اســتفاده از کلیدواژه‌های اصلی موضوع خود، بصورت همه جانبه به جستجو در پایگاه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی بپردازد. به عبارتی، در این مرحله باید پژوهشگر به تدوین «استراتژی جست‌وجو» بپردازد.

 

اصلاح پایان نامه

اگر بعد از نوشتن پایان نامه به ویرایش یا اصلاح نیاز داشته باشد می توانید به سراغ موسسات انجام چایان نامه بروید. البته توصیه ما اینست ابتدا پایان­ نامه را چند بار بخوانید تا مطمئن شوید هیچ اشتباه چاپی، املایی یا جمله بندی در متن وجود ندارد. شما می ­توانید از نرم­افزارهایی که دیکته لغات را بررسی می کنند ( مانند ویراستیار) استفاده کنید. خوانده شدن پایان­ نامه توسط افراد دیگر نیز می­تواند به شما کمک کند نکاتی که از دید شما دور مانده اصلاح شود.

موسسه پروژه دونی یکی از بهترین موسسات انجام پایان نامه است. اگر برای نوشتن پایان نامه، مقاله، ترجمه و ... به کمک نیاز داشتید می توانید به این موسسه مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۹/۱۷
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی