صفحه ای برای همه چیز

مطالب علمی

https://projedoni.com/

  • ۰
  • ۰

موفقیت چیست؟ موفقیت از نظر هر کس مفهوم متفاوتی دارد. یکی موفقیت را در پول، یکی در تحصیل یکی در ازدواج و یکی در دانشگاه خوب می بیند. به طور کلی این مفهوم بیشتر و بزرگتر، نیازمند تصمیم گیری‌های بزرگ‌تر است. تصمیم گیری‌های بزرگتر یعنی انتخاب دشوارتر. یعنی کنار گذاشتن گزینه‌های بزرگ و ارزشمند به نفع گزینه‌هایی که بزرگتر و ارزشمندتر به نظر می‌رسند. اگر لازمه‌ی موفقیت، انتخاب بین گزینه‌‌ی بد و گزینه‌ی خوب بود، همه موفق بودند. اما موفقیت، هنر انتخاب از بین دو گزینه‌ای است که به یک اندازه بد و یا به یک اندازه خوب به نظر می‌رسند.

بهترین سایت موفقیت می تواند مطالب زیادی را در مورد موفقیت در اختیارتان قرار دهد. ارائه ویدئوهای انگیزشی و پادکست انگیزشی از جمله فعالیت های این نوع سایت هاست. آنچه که شما در سایت موفقیت مثل خودساخته یاد میگرید عبارت است از:

برای خودتان ارزش قائل شوید

شما لازم نیست دیگر افراد موفق را دنبال کنید تا خودتان موفق شوید. شخصیت فاکتور اصلی موفقیت است که بدانید نسبت به کاری که میکنید،، چه احساسی دارید. آیا نیاز های شما را برطرف میکند و شما را خوش حال میکند؟ از متفاوت بودن نترسید.

اراده و عزم راسخی لازم است تا از عموم مردم جدا شوید و افکار و تفکرات خودتان را بخواهید داشته باشید. طبق گفته سایت موفقیت سلف مید شما در اولویت خواسته ها و نیازها هستید. اگر عزت نفس کافی داشته باشید نیازهای خود را در اولویت قرار می دهید. هر چند که کمک به دیگران هم جزئی از شخصیت شما خواهد بود.

تفکر بزرگ داشته باشید

بزرگ فکر کردن شما را به موفقیت و ارزوهایتان می رساند. میکل آنژ می گوید:” خطری که بسیاری از ما را تهدید می کند تعیین اهداف بلند و نرسیدن به آن ها نیست بلکه اغلب ما اهداف کوچکی انتخاب می کنیم و به همان می رسیم.” در این راه نباید از هیچ چیز بترسید. ترس از شکست باعث تردید شده و شما را از ادامه مسیر باز می دارد.

در این رابطه هنری فورد می گوید:”شکست به سادگی فرصتی برای شروع دوباره است تا این بار هوشمندانه تر عمل کنید.”

افزایش اطلاعات با مطالعه

طبق گفته های سایت موفقیت selfmade برای اینکه در دو راهی ها بهتر تصمیم بگیرید و موفق شوید باید سطح اطلاعات خود را افزایش دهید. تمام افراد موفق به مطالعه کردن عادت دارند. با مطالعه می توانید به معلومات خود بیافزایید. پس هر هفته برای خود برنامه ریزی مطالعاتی داشته باشید. برنامه بریزید و هر روز چند صفحه یا یک بخش از کتابی را بخوانید . البته می توانید در هنگام ترافیک و در مسیر رسیدن به سرکار به کتاب های صوتی گوش دهید. بیل گیتس یک کتاب خوان حرفه ای است که هر ساله بیش از 50 جلد کتاب می خواند و مطالعه را عامل اصلی پیشرفت خود تلقی می کند.

مثبت اندیش باشید

بهترین سایت موفقیت همیشه به شما می گوید با مثبت اندیشی است که به موفقیت دست پیدا می کنید. بدانید و آگاه باشید که مسیر رسیدن به موفقیت، بی‌پایان و لذت بخش نیست! ممکن است مسیر رسیدن به اهداف دشوار باشد و موانعی سر راه‌تان قرار گیرد.

جملاتی که باعث منفی نگری شما می‌شود، همچون: «من نمی‌توانم. من بازنده هستم. این کار شدنی نیست!» را دور بریزید. این مسیر سخت و دشوار تنها برای شما نیست و هر کسی که می‌خواهد آینده درخشانی داشته باشد و موفق باشد، این مسیر و موانع را تجربه می‌کند. شما در این مسیر و با وجود موانع، متوجه می‌شوید که راه درست یا اشتباه را انتخاب کردید.

بنابراین می‌توانید راه خود را تغییر دهید یا تلاش‌تان را بیشتر کنید. همچنین شما متوجه می‌شوید که باید استراتژی‌های خود را تغییر دهید. افکار منفی و منفی گرایی نه تنها شما را ضعیف می‌کند، بلکه باعث شکست‌تان می‌شود. زیرا هر مانعی را دشوارتر از آنچه که هست می‌پندارید.

در پایان

موفقیت به انگیزه نیاز دارد تا بتوانید انرژی لازم برای تلاش کردن را بدست آورید. سلف مید یکی از بهترین وب سایت های موفقیت است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۹/۲۲
  • زاگرس بی باک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی